ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسلونا علاقه به کوتینیو را تکذیب کرد


در سه روز گذشته، نشریه اسپورت چاپ بارسلون، دو بار تیتر یک خود را به علاقه بارسلونا برای جذب کوتینیو اختصاص داده بود.

ورزش سه: کوتینیو که سومین فصل حضورش در لیورپول را پشت سر می گذارد، تاکنون 85 بازی برای این تیم انجام داده و یکی از مهره های تاثیرگذار در میانه میدان این تیم به حساب می آید. پس از اینکه استیون جرارد، از کوتینیو در کتابش به عنوان یکی از گزینه های آینده بارسا و رئال یاد کرد و نیمار، دوست صمیمی کوتینیو نیز از او به عنوان مهره ای مناسب برای بارسلونا نام برد، شایعات در مورد پیوستن او به بارسلونا در ژانویه پیش رو قوت گرفت.

امروز موندو دپورتیوو، به نقل از یکی از مدیران عالی رتبه باشگاه بارسلونا گزارش داد که این باشگاه ضمن تمجید از توانایی های این ستاره برزیلی، فعلا هیچ علاقه ای برای جذب او ندارد. برادر کوتینیو نیز در مصاحبه ای جداگانه، رسیدن پیشنهاد از بارسلونا را رد کرد و گفت که کوتینیو حداقل تا پایان فصل در لیورپول ماندنی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
کوتینیو ؛ به بارسلونا خوش آمدی ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه پیوستن توران به بارسلونا تکذیب شد


مدیر برنامه‌های هافبک ترکیه‌ای روخی‌بلانکو شایعه انتقال این بازیکن به نیوکمپ را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه اسپانیایی «اسپورت» مدعی شده که باشگاه بارسلونا با اتلتیکومادرید بر سر انتقال آردا توران به نیوکمپ به توافق رسیده است و به زودی این هافبک ترکیه‌ای رسماً به عنوان بازیکن بارسا به هواداران و رسانه‌ها معرفی خواهد شد.

در گزارش این روزنامه آمده است: آردا توران که پیش از این عنوان کرده بود ویسنته کالدرون را ترک خواهد کرد، با وجود پیشنهاداتی که از سوی تیم‌هایی همچون چلسی و منچستریونایتد داشت،  به بارسلونا می‌پیوندد. بارسلونا با قراردادی پنج ساله به ارزش 35 میلیون یورو به همراه پاداش‌های خاص با اتلتیکومادرید بر سر انتقال هافبک ترکیه‌ای این تیم به توافق رسیده است.

احمد بولوت، مدیر برنامه‌های این هافبک 28 ساله اما با رد ادعای روزنامه اسپورت به خبرگزاری «EFE» اسپانیا گفت: ما تماس یا مذاکره‌ای با باشگاه بارسلونا نداشته‌ایم.

حالا دو پرسش مطرح می‌شود، نخست اینکه که چگونه هیئت مدیره موقت باشگاه بارسلونا می‌تواند انتقال آردا توران را به نیوکمپ قطعی کند، در حالی که این باشگاه درگیر انتخابات ریاست جدید خود است که در  تاریخ 18 جولای (27 تیر) برگزار خواهد شد؟

پرسش دومی هم که در این بین مطرح می‌شود این است که اصلاٌ باید دید آردا حاضر است با این شرایط که تا پایان نیم‌فصل اول فصل 16-2015 بارسلونا نمی‌تواند از خریدهای جدید خود استفاده کند، بازی نکند؟ البته برای این مورد راه‌حلی مثل قرض دادن توران به تیمی همچون گالاتاسرای به مدت یک نیم‌فصل وجود دارد.