ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بائرمن: مدال برنز بهتر از دست خالی است


سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از دیدار رده بندی جام ملت های آسیا تاکید کرد که بازگشت به ایران با مدال برنز بهتر از دست خالی است.

خبرگزاری فارس،: درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بعد از کسب مدال برنز جام ملت های آسیا گفت: به نظرم تیم ایران در اینجا عملکرد بسیار خوبی داشت. تنها یک نیمه بد مقابل فیلیپن در مرحله دوم داشتیم که فینال را از ما گرفت. می‌خواستیم با مدال طلا به خانه برویم؛ اما در هر حال مدال برنز هم از دست خالی برگشتن بهتر است.

وی افزود: تیم ایران از نظر دفاعی در 10 روز گذشته عالی بود. این تیم را می توان بهترین تیم دفاعی جام دانست. البته تیم چین هم از نظر دفاعی به همین میزان خوب بود و به نظرم هر دو تیم در دفاع به اهداف خود رسیدند.

**نباید سر خود را پایین بیاندازیم

بائرمن تاکید کرد: بسیار ناراحت هستیم؛ اما نباید سر خود را پایین بیاندازیم. گاهی در مسابقه تنها نتیجه مهم نیست و عملکرد بازیکنان اهمیت دارد.

وی درباره باخت دیروز مقابل چین گفت: دو تیم خوب دفاعی مسابقات روبروی هم قرار گرفتند. به نظرم تیم چین از نظر قدی شرایط بهتری نسبت به ما داشت و با این برتری به فینال رفت.

بائرمن تاکید کرد: درباره داوری هم نکاتی هست که نمی خواهم آن را به عنوان بهانه مطرح کنم. با این وجود مسابقه را همه در ایران تماشا کرده اند. نباید فراموش کرد که برخی مسائل مثل داوری را نمی توان کنترل کرد و تنها عملکرد تیم در حمله و دفاع کنترل شدنی است.

وی درباره ادامه کار در ایران گفت: من پیشنهاداتی از اروپا دارم، ولی اولویتم ادامه کار در ایران است. بازیکنان خود را دوست دارم و از کار در ایران لذت بردم. باید در بازگشت به تهران با فدراسیون صحبت کنیم؛ اما نمی دانم که آنها هم علاقه ای به نگه داشتن من دارند یا نه.


ویدیو مرتبط :
مدال برنز سولماز عباسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان روزبهانی به مدال برنز دست یافت



اخبار,اخبارورزشی,احسان روزبهانی


 اخبار ورزشی - احسان روزبهانی به مدال برنز دست یافت

بوکسور وزن منهای 81 کیلوگرم ایران با شکست مقابل نماینده قزاقستان از راهیابی به فینال بازماند و با کسب برنز اولین مدال ایران در رقابتهای بوکس این بازیها را از آن خود کرد.

 احسان روزبهانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف عادل بیک نیازیمبتوف از قزاقستان رفت و شکست خورد.

شکست روزبهانی در حالی بود که در پایان مسابقه با تصور اینکه برنده مسابقه است، مشغول شادی بود.

پس از پایان مسابقه مسئولین فدراسیون و مربیان تیم ملی بوکس به شدت به داوری این دیدار اعتراض کردند.

 اخبار ورزشی - ایرنا