ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایتالیا برنده بازیِ بزرگ


دیدار تیم‌های ایتالیا و انگلیس با برتری لاجوردی‌‌پوشان به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس از گروه C رقابت‌ها از ساعت 2:30 بامداد امروز آغاز شد.

دو تیم از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند و به دفعات تا مرز فروپاشی دروازه‌های یکدیگر پیش رفتند.

در دقیقه 35 کلودیو مارکیسیو ضربه کرنر ارسالی از جناح راست ایتالیا را پس از اینکه پیرلو به زیبایی فرصت شوتزنی را برای وی فراهم کرد از فاصله‌ای نزدیک به 25 متر با شوتی استثنایی وارد دروازه انگلیس کرد.

در نیمه اول اما این پایان کار نبود و سه شیرها توسط دنیل استوریچ در دقیقه 37 و دو دقیقه بعد از گل ایتالیا دروازه حریف را به زیبایی باز کرد تا کار در نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم ایتالیا کار را بهتر آغاز کرد و با ضربه سر دقیق ماریو بالوتلی در دقیقه 50 گل دوم را هم به ثمر رساند. در ادامه تلاش‌های انگلیس برای اینکه جام جهانی را بازنده آغاز نکند راه به جایی نبرد تا بازیِ بزرگ شب سوم به سود لاجوردی‌پوشان به پایان برسد.

استرلینگ از انگلیس تنها کارت زرد این بازی را در دومین دقیقه از وقت های تلف شده دریافت کرد.

دیگر دیدار این گروه را کاستاریکا  3 بر یک اروگوئه را شکست داد و به این ترتیب و در پایان روز اول گروه C کاستاریکا صدرنشین این گروه صدرنشین شد.


ویدیو مرتبط :
بلندترین برج لگو در ایتالیا برنده گینس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داربی بزرگ ایتالیا هم برنده ای نداشت


رقابتهای هفته سوم سری آ ایتالیا شنبه شب با سه دیدار مهم پیگیری شد که طی آن ناپولی تنها تیم پیروز بود و دو دیدار دیگر به تساوی انجامید.

خبرگزاری مهر: رقابتهای هفته سوم سری آ ایتالیا شنبه شب با سه دیدار مهم پیگیری شد که طی آن ناپولی تنها تیم پیروز بود و دو دیدار دیگر به تساوی انجامید.

اینتر در حضور بیش از 46 هزار تماشاگر ورزشگاه جوزپه مه آتزا مقابل یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی رقابتها به تساوی یک بر یک دست یافت. در این دیدار ابتدا مائورو ایکاردی در دقیقه 73 اینتر را پیش انداخت اما آرتورو ویدال دو دقیقه بعد نتیجه را به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار مهم میلان که کاکا را بعد از 4 سال بار دیگر در ترکیب اصلی خود می دید در 2 دقیقه پایانی بازی از شکست مقابل تورینو گریخت. در این بازی ابتدا دانیلو دامبروزیو (47) و آلسیو چرچی (71) تورینو را 2 بر صفر پیش انداختند اما سولی مونتاری (88) و ماریو بالوتلی (90، پنالتی) میلان را به یک امتیاز این بازی رساند.

ناپولی نیز به لطف درخشش دو خرید تابستانی خود از رئال مادرید با نتیجه 2 بر صفر آتالانتا را شکست داد. در این بازی گونسالو ایگواین (81) و خوزه کایخون (81) برای شاگردان رافا بنیتس گل زدند. آتالانتا از دقیقه 74 با اخراج لوکا سیگارینی 10 نفره به بازی ادامه می داد.

در ادامه رقابتهای هفته سوم سری آ یکشنبه 6 دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

* فیورنتینا – کالیاری

* لاتزیو – کیه وو

* اودینزه – بولونیا

* لیورنو – کاتانیا

* ورونا – ساسولو

* سمپدوریا – جنوا

جدول رده بندی:
1- ناپولی 9 امتیاز
2- اینتر 7 امتیاز
3- یوونتوس 7 امتیاز
4- رم 6 امتیاز (یک بازی کمتر)
--------------------------------------
18- کاتانیا بدون امتیاز (یک بازی کمتر)
19- جنوا بدون امتیاز (یک بازی کمتر)
20- ساسولو بدون امتیاز (یک بازی کمتر)