ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایتالیا با قدرت از سد روسیه گذشت


تیم ملی والیبال روسیه که رقابت نزدیکی با ایتالیا در جدول رقابت های جام جهانی داشت، امروز به مصاف ایتالیا رفت و مغلوب شد.

خبرگزاری فارس: نهمین روز سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال امروز (دوشنبه) با 6 دیدار در دو سالن متروپلیتن و یویوگی شهر توکیو پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه سالن یویوگی تیم های ایتالیا و روسیه که رقابت نزدیکی در جدول این مسابقات برای کسب رتبه سوم داشتند، به مصاف هم رفتند و ملی پوشان ایتالیا سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا با 24 امتیاز به صورت موقت در رتبه دوم قرار گیرند.

تیم ملی والیبال روسیه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 26 بر 24 و 25 بر 18 مغلوب شد تا حساس ترین مسابقه خود را واگذار کرده باشد.

تیم ملی والیبال ایران در نهمین روز جام جهانی به مصاف استرالیا می رود که این مسابقه از ساعت 12 و 30 در سالن متروپلیتن توکیو برگزار می شود.

برنامه چهار دیدار دیگر نهمین روز از سیزدهمین دوره جام جهانی به قرار زیر است:

سالن متروپلیتن:

کانادا – ونزوئلا ساعت 9 و 30 دقیقه

ایران – استرالیا ساعت 12 و 30 دقیقه

ورزشگاه یویوگی :

ژاپن – آرژانتین ساعت 9 و 35 دقیقه

آمریکا - لهستان ساعت 12 و 30 دقیقه


ویدیو مرتبط :
ایتالیا به‌زحمت از سد شاگردان ولاسکو گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرژانتین از سد ایتالیا گذشت


دیدارهای دوستانه چهارشنبه شب در نقاط مختلف دنیا بین تیم های ملی برگزار شد که طی آن تیم های برزیل، ایتالیا و دانمارک مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

خبرگزاری مهر: دیدارهای دوستانه چهارشنبه شب در نقاط مختلف دنیا بین تیم های ملی برگزار شد که طی آن تیم های برزیل، ایتالیا و دانمارک مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

 تیم ملی آرژانتین موفق شد در رم با نتیجه 2 بر یک ایتالیا میزبان خود را شکست دهد. در این دیدار گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتین یک گل به ثمر رساند و گل دیگر تیمش را ساخت تا تیمش میزبان اروپایی خود را شکست دهد.

در دیگر دیدار مهم برزیل با گل به خودی دنی آلوز در دقیقه 48 بازی با نتیجه یک بر صفر مغلوب سوئیس شد. انگلیس نیز در ومبلی با گل های والکات (29)، ولبک (53) و لامبرت (70) با نتیجه 3 بر 2 از سد اسکاتلند گذشت.

کریس رونالدو نیز با گل دقیقه 87 خود پرتغال را از شکست مقابل هلند نجات داد تا جدال این دو تیم در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد. دیدار دو تیم بلژیک و فرانسه هم در پایانی گلی در بر نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نتایج کامل رقابتها به شرح زیر است:

اکوادور صفر – اسپانیا 2

پرتغال یک – هلند یک

انگلیس 3 – اسکاتلند 2

بلژیک صفر – فرانسه صفر

لهستان 3 – دانمارک 2

ایتالیا یک – آرژانتین 2

سوئیس یک – برزیل صفر

آلمان 3 – پاراگوئه 3

سوئد 4 – نروژ 2

ترکیه 2 – غنا 2