ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولین شکست ایتالیا در لیگ جهانی والیبال


لهستان موفق شد اولین شکست ایتالیا در لیگ جهانی والیبال را به این تیم تحمیل کند.

ایسنا: در ادامه رقابتهای هفته چهارم لیگ جهانی والیبال، لهستان موفق شد در خانه خود ایتالیا را 3-2 مغلوب کند تا اولین شکست را به لاجوردی پوشان تحمیل کرده باشد.

ایتالیا که هر شش دیدار قبلی خود را پیروز شده بود این بار مقابل لهستان با حساب 3 بر دو (25-23، 24-26، 26-24، 25-27 و 15-10) شکست خورد. با این شرایط هر سه تیم ایران، لهستان و برزیل شرایط امتیازی نزدیکی دارند و بازیهای بعدی حساس تر از قبل پی گیری خواهد شد. البته برزیل دو بازی بیشتر دارد.

ایران ساعت 22 یکشنبه برای دومین بار در تهران به مصاف برزیل می رود و سپس در سالن 12 هزار نفری آزادی دو بازی با ایتالیا و دو بازی با لهستان خواهد داشت. دو بازی آخر ایران نیز در خانه لهستان برگزار می شود.

جدول گروه A لیگ جهانی:

ایتالیا 7 بازی 19 امتیاز

ایران 5 بازی 6 امتیاز

برزیل 7 بازی 6 امتیاز

لهستان 5 بازی 5 امتیاز


ویدیو مرتبط :
ایران 0-3 ایتالیا (لیگ جهانی والیبال)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ جهانی والیبال قرعه کشی شد/همگروهی ایران با روسیه، ایتالیا، کوبا، صربستان و آلمان



لیگ جهانی والیبال قرعه کشی شد

شاگردان ولاسکو حریفان خود را شناختند/ ایران؛ پدیده تازه وارد!

تیم ملی والیبال ایران حریفان خود در لیگ جهانی والیبال را شناخت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، گروه بندی لیگ جهانی والیبال در نشست هماهنگی این رقابت ها در شهر زوریخ سوییس برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران حریفان خود در این رقابت ها را شناخت.

لیگ جهانی والیبال سال 2013 برای نخستین بار در تاریخ این مسابقات با حضور 18 تیم و در 3 گروه 6 تیمی برگزار خواهد شد و گروه بندی دور مقدماتی این رقابت ها بر اساس رده بندی جهانی تیم های شرکت کننده است.

تیم ملی ایران در گروه دوم این رقابت ها با تیم های روسیه، ایتالیا، کوبا، صربستان و آلمان همگروه شد؛ تیم های برزیل، لهستان، ایالات متحده آمریکا، بلغارستان، آرژانتین و فرانسه در گروه اول قرار گرفتند.

تیم های کانادا، کره جنوبی، فنلاند، هلند و دو تیم دیگر که 25 دیماه 91 از سوی کمیته اجرایی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) اعلام خواهند شد، در گروه سوم این رقابت ها حضور دارند.

دور نخست یا بین قاره ای این رقابت ها از 11 خردادماه سال آینده (31 می سال 2013) به مدت پنج هفته برگزار خواهد شد که تیم های اول تا سوم هر گروه که در رنکینگ بهتری قرار دارند، سه میزبانی خواهند داشت و در دو بازی میهمان حریفان می‌شوند.

به این ترتیب در گروه دوم این رقابت ها که تیم ملی والیبال ایران قرار دارد، تیم های روسیه، ایتالیا و کوبا در 3 بازی دور بین قاره ای میزبان خواهند بود و در 2 بازی مهمان می شوند.

صعود به مرحله نهایی این رقابت ها نیز به این صورت خواهد بود که از گروه‌های اول و دوم 3 تیم برتر به همراه بهترین تیم گروه سوم به مرحله نهایی صعود می‌کنند که با تیم میزبان هشت تیم مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال را تشکیل می دهند.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نیز از 16 تا 21 تیرماه سال 92 (26 تا 31 جولای 2013) برگزار خواهد شد که میزبان این مرحله نیز آخر ژانویه سال 2013 معرفی می شود.

* گروه بندی  لیگ جهانی 2013 به این شرح است: (WR، رنکینگ تیم ها در فهرست فدراسیون جهانی والیبال است)

گروه اول: برزیل (WR1)، لهستان (WR4)، ایالات متحده آمریکا (WR5)، بلغارستان (WR8)، آرژانتین (WR9) و فرانسه (WR16)

گروه دوم: روسیه (WR2)، ایتالیا (WR3)، کوبا (WR6)، صربستان (WR7)، آلمان (WR10)، ایران (WR14)

گروه سه: کانادا (WR18)، کره (WR22)، فنلاند (WR31)، هلند (WR41)، دو تیم متعاقباً اعلام می‌شوند.

در دوره گذشته این رقابت ها تیم های ملی والیبال لهستان، آمریکا و کوبا به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

تیم ایران در دور مقدماتی این رقابت ها دو بار در قاهره تیم مصر را شکست داد و سپس دو بار در تهران مقابل تیم ژاپن به برتری رسید تا به همراه تیم هلند مجوز حضور در لیگ جهانی را کسب کند.

تیم ایران برای نخستین بار است که در چنین تورنمت معتبر و مهمی حضور پیدا می کند و با توجه به نتایجی که اخیراً والیبال ایران کسب کرده است، مردم، مسئولان و هواداران این رشته امیدوارند که شاگردان ولاسکو بازهم بتوانند لقب "پدیده" رقابت ها را به خود اختصاص دهند./فارس