ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انصاری‌فرد ناگهان سر از آلمان درآورد!


انصاری فرد که به اسپانیا رفته بود یکدفعه سر از آلمان در آورد.او شاید فوتبالش را در این کشور ادامه دهد.

وب سایت نود: کریم انصاری‌فرد که به شهر پمپلونا رفته بود، پس از مذاکره با باشگاه اوساسونا ناگهان سر از ساراگوسا درآورد. این بازیکن پس از جلساتی که با سران اوساسونا در پمپلونا داشت، پیشنهاد مالی این باشگاه را دریافت کرد و درباره شرایط قراردادش از آنها پرسید.

پس از پایان این جلسه، او شبانه پمپلونا را ترك كرد، در حالی كه مسئولان اوساسونا تصور می‌كردند كریم قراردادش را با آنها امضا می‌كند. خبر حضور انصاری‌فرد درست زمانی در رسانه‌های اسپانیایی و شهر پمپلونا پیچید كه او دیگر در این شهر نبود‌‌؛ یعنی روز گذشته. انصاری‌فرد پنج‌شنبه به ساراگوسا رفت و صبح دیروز هم اسپانیا را به مقصد آلمان ترك كرد.

مهاجم تیم ملی كشورمان در دیدار با مسئولان ساراگوسا هم درباره شرایط مالی و قراردادش از آنها پرسید و پس از شنیدن توضیحات‌شان، اعلام كرد كه باید پیشنهادهای دیگرش را هم بررسی كند. این بازیكن دیروز وارد آلمان شد تا با یكی از باشگاه‌های این كشور هم مذاكره كند. انصاری‌فرد از یك باشگاه دسته دومی در آلمان هم پیشنهاد دارد. كریم درباره شرایط موجود این‌گونه توضیح داد: «هنوز كه تصمیم خود را نگرفته‌ام. به اسپانیا رفتم و با دو باشگاه اوساسونا و ساراگوسا مذاكره كردم اما قصد دارم تمام پیشنهادها را بررسی كنم. به این دو باشگاه گفتم كه به زودی پاسخ‌‌تان را می‌دهم. با آلمانی‌ها هم مذاكرات لازم را انجام می‌دهم و در پایان، بهترین تصمیم را برای آینده‌ام می‌گیرم.»

انصاری‌فرد در سفری كه به پمپلونا داشت، با جواد نكونام كاپیتان تیم‌ملی هم دیدار و گفت‌وگو كرد و درباره شرایط اوساسونا از او پرسید و نكونام هم توضیحات لازم را در این باره به او داد. این بازیكن حالا در سه راهی اوساسونا، ساراگوسا و آلمان قرار گرفته است. هر سه باشگاه خواهان او در دسته دو بازی می‌كنند و این فرصت خوبی است برای انصاری‌فرد تا بتواند خودش را نشان دهد. كریم تجربه بازی در خارج از ایران را ندارد و انتقال به یكی از این تیم‌ها می‌تواند شروع خوبی برایش باشد. انصاری‌فرد همین امروز هم می‌تواند تیم فصل بعدش را انتخاب كند.


ویدیو مرتبط :
دختر مکزیکی که ناگهان سر از تگزاس درآورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم انصاری‌فرد از لیگ روسیه سر در آورد!



اخبار,اخبارورزشی,کریم انصاری‌فرد


اخبار ورزشی - کریم انصاری‌فرد از لیگ روسیه سر در آورد!

کریم انصاری‌فرد در اسپانیا است. حدود یک هفته‌ای می‌شود که به سرزمین ماتادورها رفته تا با تیمی از لیگ آدلانته به توافق برسد. گزینه اولش را اوساسونا معرفی کرد. کاپیتان تیم ملی و البته مدیر برنامه‌های انصاری‌فرد. کریم ابتدا در پامپلونا با اوساسونا مذاکره کرد. مذاکراتی که با به میان آمدن پیشنهاد ساراگوسا به سرانجام نرسید. کریم تاکید داشت که ابتدا با مسوولان ساراگوسا مذاکره کند و بعد به پیشنهاد اوساسونا پاسخ بدهد. همین اتفاق هم افتاد.

مدیر برنامه‌های کریم که ارتباط مناسبی با مدیر فنی ساراگوسا داشت زمینه مذاکره مهاجم تیم ملی با این باشگاه پرسابقه را فراهم کرد. انصاری‌فرد، مدیر برنامه‌هایش و مسوولان ساراگوسا دور یک میز نشستند و از خواسته‌هایشان گفتند. پیشنهاد ساراگوسا بهتر از اوساسونا بود اما کریم به این پیشنهاد هم فعلا پاسخی نداده.


او منتظر مانده تا شاید پیشنهاد مناسب‌تری دریافت کند. با اینکه گفته می‌شود شاید انصاری‌فرد به آلمان برود و پای میز مذاکره با تیم‌های اوبرلیگایی بنشیند اما احتمال حضور او در لیگ روسیه وجود دارد. نزدیکان کریم معتقدند که اگر او با اوساسونا و ساراگوسا به توافق نرسد سر از یخبندان روسیه درمی‌آورد و به یکی از تیم‌های روسی می‌پیوندد. سه چهار تیم روسیه‌ای از مدت‌ها پیش کریم را زیر نظر داشتند که به نظر می‌رسد همچنان روی جذب این مهاجم ایرانی و 24 ساله نظر مثبت دارند.


با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات تابستانی لیگ روسیه 4 روز دیگر به پایان می‌رسد هیچ بعید نیست که انصاری‌فرد ظرف روزهای آینده سر از روسیه دربیاورد و با باشگاه‌هایی از این کشور مذاکره کند. باشگاه‌هایی که تعدادشان به سه چهار باشگاه می‌رسد و علاقه‌مندند تا پایان میز مذاکره با انصاری‌فرد بنشینند.


گزینه اول کریم اما لیگ اسپانیا است. تا جایی که او حتی لیگ آدلانته یا همان دسته دوم اسپانیا را به لیگ‌های دیگر ترجیح می‌دهد. پلن B او بعد از اسپانیا، لیگ روسیه است. همان لیگی که 5 هفته‌ای است آغاز شده اما مهلت نقل و انتقالاتش هنوز به پایان نرسیده. باید ببینیم تکلیف کریم انصاری‌فرد به کجا می‌رسد؟ آیا او طلسم را می‌شکند و لژیونر می‌شود یا اینکه به ایران بازمی‌گردد و دوباره در لیگ برتر به میدان می‌رود؟

 

 اخبار ورزشی - روز نو