ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اندرسون منچستر یونایتد را ترک کرد


اندرسون بازیکن برزیلی، منچستر یونایتد از جمع شیاطین سرخ جدا شد.

خبرگزاری فارس: اندرسون هافبک میانی شیاطین سرخ که در 2 فصل گذشته نتوانست رضایت دیوید مویس و فان‌خال را جلب کند از منچستر یونایتد جدا و به تیم اینتر ناسیوناله برزیل پیوست.

بازیکن 26 ساله برزیلی منچستر یونایتد که در 2 فصل گذشته تنها 10 بار برای این تیم به میدان رفت و فروغ لازم را نداشت پس از گذراندن تست پزشکی با امضای قراردادی 4 و نیم ساله به کشورش برزیل و باشگاه اینترناسیوناله منتقل شد.

اندرسون طی 6 سال حضور در اولدترافورد افتخارات بسیاری کسب کرد اما پس از مصدومیت‌های متوالی نتوانست به فرم ایده‌ال بازگردد و در نهایت راهی لیگ برزیل شد.

وی که با درخشش در ترکیب گرمیو نظر‌ها را متوجه خود کرده بود در سال 2006 به پورتو منتقل شد و سپس در سال 2008 با نظر فرگوسن در ازای 30 میلیون یورو به من یو پیوست.


ویدیو مرتبط :
منچستر یونایتد 0 - 3 منچستر سیتی / هفته 28 لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فالکائو می‌خواهد منچستر یونایتد را ترک کند


مهاجم کلمبیایی منچستر یونایتد در فکر ترک این تیم است.

خبرگزاری فارس: رادامل فالکائو که به طور قرضی از موناکو به منچستر رفته، درگفتگوی اخیر خود با روئیترز، اشاراتی مبنی بر تمایل به ترک منچستر در پایان فصل از خود نشان داد. این در حالی است که مقامات منچستر در روزهای اخیر رغبت‌هایی از خود دال بر دائمی کردن قرارداد با این مهاجم ارائه دادند.

فالکائو که در جام جهانی بیستم در برزیل به سبب مصدومیت غایب بود، در منچستر یونایتد، دوباره مصدوم شد.

درپی این مصدومیت، خوزه پکرمن سرمربی تیم ملی کلمبیا اعتراض خود را نسبت به نوع به کار گیری فالکائو از سوی فان خال اعلام کرد.

این مهاجم 30 ساله درباره وضعیت خود گفت: تنها هشت هفته تا پایان فصل باقی مانده است وپس از آن به دنبال تیم مناسب تری خواهم گشت.

رادامل فالکائو پیش از این در تیم های پورتو، اتلتیکو مادرید و موناکو بازی می‌کرد.

تیم ملی کلمبیا پنج شنبه در منامه با بحرین رویارو خواهد شد. این دیدار دوستانه است و در فیفا-دی (روز فیفا) برگزار می شود. دیدار با بحرین برای کلمبیا در راستای آماده شدن برای کوپا آمریکا است.