ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقام چلسی مقابل منچستر ، برد رئال و یوه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتقام چلسی مقابل منچستر ، برد رئال و یوه

تیم فوتبال چلسی با پیروزی مقابل منچستر یونایتد در جام اتحادیه، انتقام شکست در لیگ برتر را از این تیم گرفت. در اسپانیا در کو پا دل ری رئال با درخشش بنزما ، رونالدو و کاکا 4 بر یک تیم الکویانو را برد و در ایتالیا در مهمترین بازی سری آ یونتوس دو بریک بولونیا را برد و به یکه تازی ادامه داد .

به گزارش «تابناک»، در مهمترین بازی دیشب شبی پرگل و مهیج ، تیم چلسی موفق شد از سد منچستریونایتد بگذرد و راهی دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس شود.

این دیدار تماشایی چهارشنبه شب در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن و به میزبانی چلسی برگزار شد که طی آن این تیم توانست با نتیجه جالب 5بر4 برابر رقیب دیرینه خود بگذرد .

چلسی با این برد شیرین هم انتقام شکست سه بردو یکشنبه شب مقابل منچستر یونایتد را گرفت و هم به مرحله بعدی جام اتحادیه انگلیس راه یافت .

داوید لوییز در دقیقه 31- گری کاهیل در دقیقه 52 - ادرن هازارد در دقیقه 90 - دانیل استوریچ در دقیقه 97 و رامیرز در دقیقه 116 گلهای تیم چلسی را رقم زدند . ضمن اینکه رایان کیگز در دقایق 22و120 - خاویر هرندندز در دقیقه 43 و نانی در دقیقه 59 برای منچستر گلزنی کردند.

در دو دیدار دیگر در این چارچوب ، تیم نورویچ با حساب دو بریک برابر میهمان خود تاتنهام پیروز شد و لیورپول در زمین خود با نتیجه سه بریک مقابل سوانسی تن به شکست داد.

در اسپانیا در کو پا دل ری رئال با درخشش بنزما ، رونالدو و کاکا 4 بر یک تیم الکویانو را برد و در ایتالیا در مهمترین بازی سری آ یونتوس دو بریک بولونیا را برد و به یکه تازی ادامه داد ./تابناک

 


ویدیو مرتبط :
برد رئال درمقابل منچستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج بازیهای شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا: برد رم ،رئال،میلان و چلسی



 

 

نتایج بازیهای شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا: برد رم ،رئال،میلان و چلسی

 

دیدارهای دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب با برگزاری 8 دیدار دنبال شد.

دور پنجم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با برگزاری هشت دیدار در 4 گروه دوم رقابتها برگزار شد و در مهمترین بازیها، تیمهای رم، میلان،چلسی، رئال و شاختار مقابل حریفانشان به برتری دست یافتند. در دیدارهای برگزار شده، نتایج زیر به دست آمد:

گروه E

*رم 3– بایرن مونیخ  2

گلها: بوریه لو  (49)، روسی (81) و توتی (84) برای رم و گومس (33) و (39) برای بایرن

* بازل1 - کلوژ  0

گل: آلمرارس (15)

گروه F

* چلسی 2– زیلینا  1

گلها: استوریج (51)   و مالودا (86) برای چلسی و بلو (19) برای زیلینا

* اسپارتاک مسکو0 - المپیک مارسی   3

گلها: والبوئنا (18)، رمی (54) و براندائو (68)

گروه G

* آژاکس آمستردام 0– رئال مادرید  4

گلها: بنزما (36)، آربلوا (44)،کریس رونالدو (70،  و 81(پنالتی))

* اوسر 0 – میلان   2

گل:زلاتان ایبراهیموویچ (65) و رونالدینیو (90)

گروه H

* پارتیزان بلگراد 0 - شاختار دونستک   3

گلها: استپاننکو (52)، جادسون (59) و ادواردو (68)

* براگا 2- آرسنال   0

گلها: ماتئوس (83) و (90)