ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد پورحیدری از بازیکنان استقلال


عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال حق دارند ولی بی غیرتی و کم کاری بازیکنان استقلال را اصلا قبول ندارم.

خبرگزاری فارس: منصور پورحیدری در خصوص اوضاع و احوال تیم استقلال اظهار داشت:دو سه روز پیش جلسه ای در هیات مدیره برگزار شد و بیش از این از وضعیت تیم خبر ندارم. البته بازی‌ها را از تلویزیون تماشا می‌کنم. بازی روز گذشته را هم دیدم و استقلال انصافا بد نبود ولی نمی دانم چرا تیم نمی تواند از گل زده خود محافظت کند.در بازی با فولاد هم همین اتفاق افتاد.

وی در خصوص اینکه رضا عنایتی هم مدعی شده نمی داند چرا تیم به یکباره عقب می کشد گفت:عقب نشینی بعضی مواقع تاکتیک است ولی من احساس می کنم بعضی بازیکنان در بعضی از صحنه‌ها به راحتی می‌گذرند. من اصلا دوست ندارم تیم در این برهه وارد حاشیه شود و امیدوارم به بازیکنان استقلال بر نخورد ولی احساس می کنم بازیکنان از برخی صحنه‌ها خیلی راحت عبور می‌کنند.شک ندارم که دیروز استقلال به دنبال 3 امتیاز بود و خوب هم بازی کرد ولی در نهایت یک امتیاز گرفت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص از دست رفتن شانس قهرمانی تیمش گفت: از نظر من قهرمانی کار خیلی دشواری است ولی تا روز آخر باید تلاش کرد. ما امیدوار هستیم که تیم سهمیه آسیا را بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کسب سهمیه امیدوار است یا خیر گفت: این کار هم سخت است ولی اگر نفت قهرمان شود فقط سه سهمیه دیگر می توانند در آسیا باشند و این کار را دشوارتر می کند.

پورحیدری در ادامه گفت و گو با فارس در خصوص شعارهای هواداران علیه بازیکنان گفت:همه چیز را باید کلی دید ولی هیچ بازیکنی برای کم کاری و بی غیرتی به زمین نمی‌رود. آنها تلاش خود را انجام می‌دهند ولی در هر صورت تیم به نتیجه دلخواه می‌رسد. من ضمن احترام برای هواداران و تمامی حقی که دارند باید بگویم بازیکنان بی غیرت نیستند.

وی در خصوص اینکه آیا سیاست هیات مدیره حمایت از قلعه نویی است یا خیر گفت: این سوالی است که آقای افشارزاده باید پاسخ بدهد ولی فکر می کنم او روش درستی را در پیش گرفته فکر می کنم باید تا آخر فصل صبر کرد.


ویدیو مرتبط :
‫انتقاد صریح پیشکسوت استقلال از کادر فنی استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید قلعه نویی از بازیکنان استقلال




اخبار ورزشی - انتقاد شدید قلعه نویی از بازیکنان استقلال

سرمربی تیم استقلال به شدت از عملکرد برخی از بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

  تیم استقلال شکست تلخی را در ورزشگاه آزادی متحمل شد که در نهایت این شکست با انتقاد امیر قلعه‌نویی از بازیکنان این تیم همراه شد.

اگرچه سرمربی استقلال در نشست خبری از بازیکنان این تیم دفاع کرد و دلخوری‌اش را نسبت به هواداران بابت شعار بی‌غیرت نشان داد، اما در رختکن حسابی از خجالت بازیکنان این تیم درآمد.

وی با انتقاد از حنیف عمران‌زاده که یکی از توپ‌ها را گل نکرد، نسبت به این بازیکن معترض شد و حتی مهاجمان این تیم را نیز بی‌نصیب نگذاشت.

قلعه‌نویی که از این شکست خیلی ناراحت بود، عصبانیتش را سر بازیکنان خالی کرد، هر چند نتایج هفته‌های اخیر استقلال نشان می‌دهد سرمربی آبی‌ها به شدت تحت فشار است.
اخبار ورزشی - نامه