ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد قلعه نویی ازتعطیلات لیگ برتر


سرمربی تیم فوتبال استقلال از برنامه‌ریزی لیگ و تعطیلی این رقابت‌ها به خاطر بازی‌های تیم ملی انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: امیر قلعه‌نویی با اشاره به رقابتهای لیگ برتر در فصل چهاردهم گفت:‌ امسال لیگ‌مان، لیگ بسیار خوبی است اما برای من این سوال مطرح است که اگر به دنبال تقویت تیم ملی با برگزاری لیگ هستیم چرا باید چنین برنامه‌ریزی داشته باشیم. لیگ برتر در سه مقطع به ترتیب 14، 19 و 50 روز تعطیل می‌شود. کجا دنیا اینقدر برای یک لیگ تعطیلی می‌گذارند؟ از لیگ افغانستان تا لیگ آلمان اگر نمونه‌ای داشته باشید آن را قبول می‌کنم. من مربی چطور می‌توانم بازیکنم را در یک تعطیلی 50 روزه آماده نگه دارم؟

وی با اشاره به نظرش درباره افت کیفیت بازیکنان ملی‌پوش گفت: بازیکنان ملی ما هنوز شرایط آرمانی ندارند و داریم تحقیق می‌کنیم تا ببینیم مشکل از کجاست. با سه، چهار نفر از اساتید دانشگاه در حال گفت‌وگو هستیم. من از شما می‌خواهم (رسانه‌ها) تحقیق کنید چرا ملی‌پوشان بعد از جام جهانی با افت کیفیت روبرو شده‌اند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند کادر فنی تیم ملی به خاطر سه بازی مرحله گروهی جام جهانی به ملی‌پوشان فشار زیادی وارد کرد، گفت: من اعتقاد دارم کل فشار روی بازیکنان برای دو بازی اول بود. بای با بوسنی را نگاه کنید، کیفیت ملی‌پوشان همین بود که الان می‌بینید. کی‌روش که به ایران بیاید با او جلسه می‌گذارم تا از او کمک بگیرم. باید به این جواب برسیم که چرا بازیکنان ملی کیفیت لازم را ندارند. اگر این حرف را می‌زنم برای این است که به فوتبال ایران خدمت کنم.

قلعه‌نویی در پایان به تیمش اشاره کرد و گفت: من حتی در روزی که تیمم برد نیز گفتم که تیمم توازن ندارد در بازی با نفت هر سه تعویض ما اجباری بود و آن هم بازیکنان ملی‌پوش بودند امیدوارم با مشاوره‌ای که می‌گیریم این توازن را در تیم برقرار کنیم.

سرمربی استقلال در این گفت‌وگو بار دیگر انتقادهای تندی را از برخی رسانه‌ها مطرح کرد.


ویدیو مرتبط :
صحبتهای امیر قلعه نویی پس از نایب قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن برترین های لیگ برتر برگزار شد/ استقلال ، قلعه نویی و نویدکیا



جشن برترین های لیگ برتر

جشن برترین های لیگ برتر برگزار شد/ استقلال ، قلعه نویی و نویدکیا

مراسم برترین های لیگ برتر در تالار وحدت برگزار شد و برترین های لیگ دوزادهم جوایز شان را گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین در این مراسم که در تالار وحدت تهران برگزار می شد ، جمع کثیری از اهالی فوتبال ایران حضور داشتند. از علی کفاشیان و اعضای فدراسیون فوتبال گرفته تا بسیاری از مربیان لیگ برتر و بازیکنان. چهره هایی چون مظلومی و پروین هم در کنار دایی ، مهدوی کیا و ... از چهره های شاخص این مراسم بودند. علی دایی مهمان ویژه مراسم بود برای اهدای جایزه بهترین بازیکن و بهترین گلزن لیگ.

 

مراسمی که در آن رضا یزدانی و فرزاد فرزین  اجرای موسیقی داشتند و جواد هاشمی مجری برنامه بود. در این مراسم جوایزی به بهترین های لیگ در رشته های مختلف اهداء شد.

 

بهترین مربی: قلعه نویی

در این بخش از میان 3 کاندیدا یعنی امیر قلعه نویی ، زلاتکو کرانچار و حسین فرکی ؛ امیر قلعه نویی به دلیل قهرمانی استقلال در لیگ برتر و صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا ، به عنوان مربی سال فوتبال ایران برگزیده شد. قلعه نویی البته در این مراسم حضور نداشت و همراه با استقلال آماده می شد تا به مصاف دینامو کیف اوکراین برود.

 

بهترین مربی اخلاق: حسین فرکی

در این بخش حسین فرکی به همراه منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن کاندیدا بودند و فرکی که شانس بالایی برای انتخاب به عنوان مربی سال کشور هم داشت در نهایت مربی اخلاق لیگ شد.

 

بهترین بازیکن: محرم نویدکیا

محرم نویدکیا ، مهدی رحمتی و پژمان منتظری سه نامزد دریافت جایزه توپ طلای بهترین بازیکن لیگ دوازدهم بودند که در نهایت این جایزه به نویدکیا کاپیتان تیم قهرمان جام حذفی رسید . اگرچه استقلالی ها اعتقاد داشتند این بازیکن بهترین عملکرد را در لیگ داشته اما هیات انتخاب در نهایت و درحالی که دو جایزه اصلی جشن یعنی بهترین مربی و بهترین تیم به استقلالی ها رسیده بود ، جایزه توپ طلا را به رحمتی اهداء کرد.

 

بهترین بازیکن اخلاق: مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی کیا کاپیتان فصل قبل پرسپولیس بدون هیچ چون و چرایی لایق دریافت جایزه بهترین بازیکن اخلاق از این مراسم بود که جایزه اش را هم گرفت.

 

بهترین تیم: استقلال 

درحالی که تراکتورسازی و سپاهان هم در این بخش نامزد بودند اما استقلال به دلیل قهرمانی در لیگ و نتایج خوب آسیایی جایزه بهترین تیم را برد تا علی فتح الله زاده روی سن برود و این جایزه را از تاج و همکارانش دریافت کند.

 

بهترین گلزن:جلال رافخایی 

جلال رافخایی آقای گل لیگ برتر از مدت ها قبل می دانست که کفش طلای این مراسم که طلاکاری شده به او می رسد و سه شنبه شب هم جایزه اش را در درستانش گرفت.

 

داور برتر: سعید مظفری زاده 

سعید مظفری زاده داور یزدی بهترین داور ایران شد.

 

تیم اخلاق: فجر شهید سپاسی شیراز

تیم فجر شهید سپاسی تیم اخلاق امسال لیگ شد.

 

تماشاگر برتر: گهر دورود 

طرفداران تیم گهر به دلیل رفتار خوب شان جایزه بهترین تماشاگر را از این مراسم بردند.

 

پدیده لیگ: سعید عزت اللهی 

سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی نوجوانان و ملوان انزلی با 17 سال سن ، عنوان پدیده لیگ را بدست آورد./خبرآنلاین