ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد سامی جابر از بازیکنان الهلال


ستاره سابق الهلال عربستان به انتقاد از بازیکنان این تیم بعد از شکست برابر تراکتور سازی تبریز در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و تاکید کرد نماینده عربستان در دیدار برابر نماینده ایران شخصیت لازم را نداشت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از بی ان اسپورت، هواداران الهلال عربستان امید زیادی برای پیروزی تیم محبوب خود در برابر تراکتور سازی تبریز داشتند اما امید آنها به ناامیدی تبدیل شد چرا که تراکتورسازی با بازی خوبی که به نمایش گذاشت موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و با 12 امتیاز صعودش را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کند.

سامی جابر اسطوره فوتبال عربستان بعد از بازی به انتقاد از عملکرد الهلال پرداخت و گفت: خط حمله الهلال کارایی لازم را نداشت. المیدا مصدوم بود و ادواردو هم به تازگی از آسیب دیدگی رهایی یافته بود و آماده این دیدار نبود. یاسر القحطانی هم در شرایط بازی قرار نداشت. بازیکنان الهلال را مسئول شکست در این دیدار می دانم. این دیدار بازی بود که به تاکتیک نیازی نداشت و باید بازیکنان با مسئولیت پذیری زیاد بازی می کرند و بازیکنان الهلال چنین چیزی را به خوبی درک نکردند.

او ادامه داد: شخصیت الهلال در دیدار برابر تراکتور سازی وجود نداشت. بعضی از بازیکنان الهلال درک نکردند که دیدار برابر تراکتور سازی بسیار مهم است. تیم ایرانی به خوبی از فرصت های خود استفاده کرد. یک تیم بزرگ باید از 3-4 فرصتی که به دست می آورد کار را تمام کند اما الهلال اینگونه نبود. من براین باور هستم که شانس دو تیم برای پیروزی در این دیدار برابر بود و الهلال هم می توانست پیروز باشد. شاگردان دونیس می توانند در دیدار برگشت جبران کنند و بازی را به سود خود به پایان رسانند.

جابر در پایان سخنان خود گفت: بازیکنان الهلال اگر می خواهند برابر نماینده ایران پیروز شوند باید با جرات و شجاعت بیشتری بازی کنند. پیروزی برابر الأهلی می توانند بازیکنان الأهلی را برای دیدار برگشت شارژ روحی کند. امیدوارم که آنها در دیدار برابر الأهلی پیروز شوند تا با روحیه خوبی در دیدار برگشت به میدان بروند.

تراکتور سازی با این پیروزی 12 امتیازی شد و صعودش به دور بعد را نهایی کرد این درحالی است که الهلال با 8 امتیاز در جایگاه دوم جای گرفت.


ویدیو مرتبط :
انتقاد امام جمعه سراب از دادن پول هنگفت به بازیکنان تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد شدید قلعه نویی از بازیکنان استقلال




اخبار ورزشی - انتقاد شدید قلعه نویی از بازیکنان استقلال

سرمربی تیم استقلال به شدت از عملکرد برخی از بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

  تیم استقلال شکست تلخی را در ورزشگاه آزادی متحمل شد که در نهایت این شکست با انتقاد امیر قلعه‌نویی از بازیکنان این تیم همراه شد.

اگرچه سرمربی استقلال در نشست خبری از بازیکنان این تیم دفاع کرد و دلخوری‌اش را نسبت به هواداران بابت شعار بی‌غیرت نشان داد، اما در رختکن حسابی از خجالت بازیکنان این تیم درآمد.

وی با انتقاد از حنیف عمران‌زاده که یکی از توپ‌ها را گل نکرد، نسبت به این بازیکن معترض شد و حتی مهاجمان این تیم را نیز بی‌نصیب نگذاشت.

قلعه‌نویی که از این شکست خیلی ناراحت بود، عصبانیتش را سر بازیکنان خالی کرد، هر چند نتایج هفته‌های اخیر استقلال نشان می‌دهد سرمربی آبی‌ها به شدت تحت فشار است.
اخبار ورزشی - نامه