ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد رودی گارسیا از شاگردانش


سرمربی رم با وجود تساوی برابر میزبانش بایرلوزکوزن از عملکرد شاگردانش راضی نیست و به انتقاد از آنها پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از DPA، جالوروسی در این دیدار با دو گل از حریف عقب افتاد اما بازگشت بسیار خوبی داشت و با نتیجه چهار بر دو پیش افتاد. این تیم در دقایق پایانی نتوانست از پیروزی خود دفاع کند و دو گل دیگر دریافت کرد تا بازی در نهایت با تساوی چهار بر چهار به پایان برسد.

رودی گارسیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: لورکوزن تیم بسیار خوبی است و در خط حمله‌اش بازیکنان سرشناسی در اختیار دارد. وقتی برابر چنین تیم هجومی بازی می‌کنیم، نباید به کارهای دفاعی رو بیاوریم. در 10 دقیقه آخر بازی، ناخودآگاه به بازی دفاعی روی آوردیم و همین هم باعث شد تا لورکوزن روی بازی سوار شود و عملکرد بهتری داشته باشد.

گارسیا ادامه داد: چنین عقب نشینی هیچ دلیلی نداشت و باعث شد تا تمرکزمان‌ را از دست بدهیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما اشتباهاتی که داشتیم، ما را مجازات کرد.

سرمربی رم با وجود عملکرد بسیار بدی که خط دفاعی تیمش داشت، تاکید کرد همه بازیکنان مقصر تساوی برابر لورکوزن هستند. او گفت: درست است که خط دفاعی عملکرد خوبی در این دیدار نداشت اما در رختکن هم به بازیکنان گفتم که همه‌مان مقصر این ناکامی بودیم. بازیکنان رم در دقایق پایانی، روحیه جنگندگی‌شان را از دست دادند. آنها فکر می‌کردند همه چیز تمام شده است. به همین خاطر بازی را رها کردند.

رم با این تساوی، دو امتیازی شد و در قعر جدول رده بندی باقی ماند. این در حالی است که بایرلورکوزن به جایگاه دوم جدول رده بندی صعود کرد. در این گروه، بارسلونا با هفت امتیاز صدرنشین است.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل رودی گارسیا پس از اطلاع از شکست یوونتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رودی گارسیا با رم تمدید کرد


باشگاه رم ایتالیا قرارداد سرمربی خود را تا سال 2018 تمدید کرد تا نشان دهد از عملکرد او راضی است.

ایسنا: باشگاه رم ایتالیا قرارداد سرمربی خود را تا سال 2018 تمدید کرد تا نشان دهد از عملکرد او راضی است.

رم در فصل گذشته رقابت های سری A با هدایت رودی گارسیا فرانسوی نمایش خوبی داشت و با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده بندی پس از مدتها جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

این باشگاه ایتالیای قرارداد سرمربی فرانسوی خود را سه سال دیگر تمدید کرد تا نشان دهد از عملکرد او بسیار راضی است.

گارسیا پس از درخشش با لیل در سال 2012 به رم پیوست و در نخستین فصل حضور خود در این نتایج درخشانی را به دست آورد و نشان داد که مربی صاحب سبکی است. قرارداد این سرمربی فرانسوی با رم تا سال 2015 بود این باشگاه ایتالیایی ترجیح داد تا قرارداد سرمربی خود را تا سال 2018 تمدید کند.

رییس باشگاه رم در بیانیه ای از تمدید قرارداد گارسیا خبر داد و گفت: رم فصل گذشته با رودی گارسیا نتایج خوبی را به دست آورد. می خواهیم به همکاری خود با این سرمربی فرانسوی ادامه دهیم. فصل بعد با قدرت بیشتری ظاهر خواهیم شد. می خواهیم در فصل جابجایی چند بازیکن مورد نظر خود را به دست آوریم و تیم را تقویت کنیم.