ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

انتقاد از حضور پروین در نظرسنجی 90


امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره نظرسنجی برنامه 90 حرف های جالبی می زند.

خبر آنلاین: با آنکه در پایان این نظرسنجی به احتمال فراوان 9 بازیکن پرسپولیسی خواهند بود، ولی عابدینی چندان از آن راضی نیست و می گوید این نظرسنجی نمی تواند کارشناسی باشد.

آقای عابدینی نظرسنجی برنامه 90 رو به اتمام است و به احتمال فراوان 9 بازیکن از تیم منتخب ایران بعد از انقلاب، پرسپولیسی هستند. نظر شما در این باره چیست؟

اسم ها را بگوئید. تیمی که تا الان انتخاب شده، چه کسانی بوده اند؟

دروازه بان عابدزاده...

من عابدزاده را زنده کردم. یادم هست وقتی به خانه من آمد و گفت پایش خراب است، دلم آتش گرفت که چطور با یک بازیکن ملی این کار را می کنند. دکترها به عابدزاده گفته بودند که اگر جراحی کند، یک پایش کوتاه تر می شود. خدا را شکر ما او را فرستادیم خارج از ایران عمل کرد و توانست دوباره بارگردد و بازی کند.

در دفاع راست هم که زرینچه انتخاب شد و در دفاع چپ هم که مردم به محرمی رای دادند.

من نمی دانم چرا محرمی را دفاع چپ گذاشته. از وقتی که من به پرسپولیس رفتم، یادم می آید که مجتبی هافبک چپ بازی می کرد. آنموقع منافی دفاع چپ بود. بعد از آن هم شاهرودی و میناوند را گذاشتیم. وضعیت سمت چپ ما این بود و مجتبی معمولا هافبک چپ بازی می کرد. بالاخره عادل خواسته همه در ترکیب تیمش باشند.

ولی همه می گویند محرمی دفاع چپ بود. پس از نظر شما عادل باید او را رقیب دژاگه و نیکبخت می گذاشت؟

بله. از طرفی میناوند هم هافبک چپ بازی می کرد. شما واقعا می توانید دژاگه را با میناوند مقایسه کنید؟

یعنی از نظر شما بهتر بود؟

بله. دفاع میانی چه کسانی هستند؟

پنجعلی...

و مهدی پاشازاده دیگر؟

نه، سید جلال حسینی.

واقعا؟ نمی دانم والا.

علی پروین هم قرار است با منصوریان برای هافبک نفوذی رقابت کنند. کریمی هم با مجیدی و خداداد برای پشت فوروارد.

علی پروین در نظر سنجی هست؟ او که اصلا به این نسل نمی خورد. پروین بعد از انقلاب 42 سالش بود. او اصلا به این نسل نمی خورد. پروین با پنجعلی همبازی بوده. اگر قرار است او را بگذارد، پس باید همایون بهزادی را هم می آورد. این عزیزان الان 70 سال شان است. باید در این نظرسنجی نهایت سن بازیکنان 50 سال می شد و پائین تر از این سن نه بالاتر. الان دژاگه و پروین باید در یک تیم باشند؟ نسلی که او کنار هم گذاشته نسلی جدا هستند. والا من نمی دانم. فکر کنم عادل خواسته همه را در تیمش داشته باشد.(خنده)

از تیمی که انتخاب می شود، بیشترشان بازیکنان شما بوده اند. کلا تیم پرسپولیس خواهد بود، غیر از یک زرینچه که استقلالی است. البته اشکان هم که آبی و قرمز نیست.

خب مردم رای می دهند. مگر اشکالی دارد تیم پرسپولیسی باشد؟ ولی به نظر من این کار، کارشناسی نیست. به نظر من باید در هر پست دو بازیکن انتخاب می شد. معلوم است که فقط پرسپولیسی ها در نظرسنجی رای بیشتر می آورند. باید جا را برای بازیکنانی مثل خداداد که از بهمن بزرگ شد، باز گذاشت. من اعتقادم این بود.


ویدیو مرتبط :
افتتاح گالری عروس علی پروین با حضور علی پروین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروین: نظرسنجی 90 و مخالفان مهم نیستند


عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به مسابقه نظرسنجی برنامه 90 گفت: برای من اصلا مهم نیست که ۶۰ درصد مخالفم بودند.

علی پروین در خصوص اینکه 62 درصد بینندگان برنامه  90 اعتقاد داشتند او نمی‌تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند و تنها 38 درصد به او رای مثبت دادند، عنوان کرد: شب گذشته اصلا برنامه ۹۰ را ندیدم و جای شما خالی، تخت خوابیدم اما به ما خبر دادند که این اتفاق افتاده است. باین حال باید بگویم این مسابقه اس ام اس برای من خیلی خوب بود و اصلا از این بابت ناراحت نیستم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خودتان می‌دانید همه شهرستان‌ها تیم دارند و خیلی‌ها ۹۰ را نگاه می‌کنند پس نمی‌توانم توقع داشته باشم که صددرصد همه به من رأی بدهند. حدود ۴۰ درصد رای هم خوب بود و من قلبا از این اتفاق راضی هستم.

پروین تاکید کرد: فوتبال ما در حال حاضر در کل ایران طرفداران خاص خودش را دارد. سپاهان، ذوب آهن و خیلی دیگر از تیم‌ها هستند پس این رأی ۴۰درصدی برای ما خوب بود و انشاءالله با قدرت رو به جلو حرکت می‌کنیم تا پرسپولیس را به بالای جدول بکشانیم. برای من اصلا مهم نیست که ۶۰ درصد مخالفم بودند.

وی خاطرنشان کرد: آن ۴۰درصدی که لطف کردند و به نفع ما اس ام اس دادند به دنبال آن هستم تا زحماتشان را جبران کنم. بالاخره ما در این فوتبال بوده‌ایم و می‌دانیم چه کار کنیم.

پروین در پاسخ به سؤالی که آیا از استیلی حمایت خواهید کرد گفت: روز گذشته حرف‌هایم را درباره حمید زدم و امروز هم او سر تمرین است و می‌بینید که تیم را تمرین می‌دهد.

وی از اظهار نظر درباره صحبت‌های پنجعلی خودداری کرد.

منبع: فارس