ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشای قرارداد کنتراتی آقای مربی با تیم پرطرفدار؛ سه چهارم برای سرمربی، یک چهارم برای دستیاران!



افشای قرارداد کنتراتی آقای مربی با تیم پرطرفدار؛ سه چهارم برای سرمربی، یک چهارم برای دستیاران!

سرمربی یکی از تیم های پرطرفدار کاملا خودخواهانه رقم دریافتی از باشگاه را بین کادر فنی تقسیم کرده است.

یکی از مربیان شناخته شده فوتبال ایران پس از توافق با مسئولان یکی از تیم های پرطرفدار کشور قراردادی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان منعقد کرد که این مبلغ به تمام اعضای کادر فنی اختصاص داشت.

مسئولان باشگاه با این مربی توافق کردند که مبلغ قرارداد کادر فنی را به سرمربی پرداخت کنند و با نظر وی، سایر اعضا دستمزد دریافت کنند.

نکته جالب اینجاست که این مربی 900 میلیون تومان را به خودش اختصاص داد و 300 میلیون باقیمانده را بین دستیارانش تقسیم کرد.

دستیار اول وی 150 میلیون تومان دریافت کرد و به سایر اعضا نیز مبالغی در حدود 40 میلیون تومان رسید!/نامه نیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
مراسم خاکسپاری حسین معدنی-مربی-سرمربی سابق تیم ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عابدزاده: مربی بعدی تیم ملی خــارجی و بهتر از کروش است/آقای فردوسی‌پور نترس فلانی سرمربی نمی شود!



اخبار,اخبار ورزشی ,احمدرضا عابدزاده

عقاب آسیا می گوید:«بعید می دانم که مردم به خاطر انتقادهایم از کروش از من ناراحت شوند.»

احمدرضا عابدزاده به یکی از مخالفان بزرگ کارلوس کروش تبدیل شده است و تأکید می‌کند این مربی یک سخنور حرفه‌ای است و می‌تواند با قراردادن کلمات تأثیرگذار کنار هم بسیاری از مردم را با خود همسو کند!

صبح دیروز رفته بودی فدراسیون، دلیلش چه بود؟
رفتم پاسپورت پسرم امیر را بگیرم.

مگر خودشان پاسپورت را به بازیكنان پس نمی‌دهند؟
مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد (خنده) نگران بودم پاسپورت گم شود.

شنیدیم سراغ علیرضا اسدی دبیر جدید فدراسیون را گرفته‌ای؟
دم در شنیدم دكتر اسدی شده دبیر فدراسیون و همان جا گفتم این آدم می‌تواند فدراسیون را درست كند.

این قدر قبولش داری؟
از 30 سال قبل او را می‌شناسم. زمان شادروان دهداری به تیم ملی دعوت شد و حدود 3 ماه هم‌اتاقی‌ام بود. پزشك است، پزشك درست و حسابی نه از این دكتر قلابی‌ها و جعلی‌های تابلو! از همان موقع كه بازیكن تیم ملی بود، بچه‌ها می‌گفتند علیرضا آدم حسابی است اهل شوخی، دروغ و زیر و رو كشیدن هم نبود.

اما در حال حاضر مخالفان زیادی دارد.
به چه علت؟

جدال با كارلوس كروش...
با كروش شراكت نداشته كه بخواهد به هم بخورد. من هم مخالف كروش هستم آیا با او مشكلی دارم یا حقم را پایمال كرده است؟ معتقدم كروش پول بیت‌المال را گرفته و كاری انجام نداده. از همه طلبكار است و بدتر اینكه خودش را بالاتر از دیگران می‌داند.

چطور به این نتیجه رسیده‌ای؟
آدمی كه فقط امر و نهی می‌كند، نظرات خودش را درست می‌داند و مدام حرف از خواستن و نخواستن می‌زند، آدمی كه با اطلاع از موقعیت سست خود به مقامات تراز اول كشور تسلیت می‌گوید، دنبال زرنگ بازی است. قبلاً میروسلاو بلاژویچ پرچم ما را تكان می‌داد و می‌گفت ایران را كشورش می‌داند، خب الان هم كروش بلد است چگونه دل مردم را به دست بیاورد در حالی كه اولویتش پول است.

 

بابت پولی كه می‌گیرد، وقت و انرژی نمی‌گذارد. سالی 3 ماه هم در ایران نیست. 9 ماه را به بهانه‌های مختلف از فدراسیون پول می‌گیرد و جهانگردی می‌كند. تعیین می‌كند لیگ 16 تیمی و جام حذفی لغو شود. تكلیف می‌كند اردوی تیم ملی در پرتغال و آفریقای جنوبی برگزار شود بعد هم می‌بینیم اقوامش به استقبالش می‌روند. چرا باید اردوی آماده‌سازی تیم ملی در این 2 كشور برگزار شود كه كارلوس دوست و فامیل دارد؟

مردم بابت این انتقادات از تو دلخور می‌شوند.
بعید می‌دانم مردم از دست من ناراحت شوند. من عابدزاده‌ام و سال‌ها برای این مردم زحمت كشیدم و اگر من درباره تیم ملی صحبت نكنم چه كسی صحبت كند؟ البته شاید هم برخی خیلی ناراحت شوند چون از كروش برای خودشان یك آدم فرازمینی ساخته‌اند ولی می‌دانند من احمدرضا عابدزاده همیشه جانم را هم برای موفقیت تیم ملی ایران و خوشحال شدن مردم گذاشته‌ام. آیا یك خارجی حاضر است یك ماه حقوقش را ببخشد ولی من افتخار می‌كنم 2 زانویم را برای تیم ملی گذاشته‌ام و هنوز هم با درد رویش حركت می‌كنم. مردم می‌دانند من الان شرایط سرمربیگری تیم ملی ندارم كه چشمم دنبال جای كروش باشد، با خودش هم كوچكترین خصومتی ندارم از اینكه می‌بینم با سیاه‌بازی هم بیشترین پول را گرفته هم فوتبال ما را رنج می‌دهد، صدایم درآمده است من برای كار به آمریكا می‌روم كه درآمد بیشتری دارد و همه قربان صدقه‌ام می‌روند، درست مثل كروش كه بیشترین پول را از ایران درمی‌آورد و خیلی‌ها قربان صدقه‌اش می‌رود اما یك تفاوت با هم داریم من در آمریكا از صبح تا شب با عشق به كار فوتبال می‌پردازم و جناب كروش چند روز قبل از بازی می‌آید، چند حرف قلمبه می‌زند و بعد از بازی می‌رود اگر ناكام بماند می‌گوید بدون تخم‌مرغ چگونه املت درست كنم و اگر برنده شود می‌گوید بهترین برنامه‌ها را داشتیم.

زمانی كه مسابقه نیست هم چند ضرب‌المثل دیگر از شیر و آهو تحویل رسانه‌‌ها می‌دهد! امروزه به خاطر سخنوری این آدم خیلی‌ها در فوتبال ایران مقابل هم قرار گرفته‌اند. كروش بین مردم فوتبالدوست ایران تخم دشمنی و تفرقه كاشته و خیلی‌ها را به جان هم انداخته است. خیلی‌ها با كلمات ركیك در حمایت از این سخنور به دیگران حمله‌ور شده‌اند. دستاورد این آدم برای فوتبال ایران دشمنی بود و عناد... تا كی به خاطر یك چشم‌آبی می‌خواهیم به یكدیگر حمله كنیم این مسائل قلب مرا به رنج آورده است. شاید خیلی از مردم متوجه این حرف نشوند اما می‌خواهم از قول من به كروش بگویید در خلوت خودت پیش وجدانت چه احساسی داری وقتی می‌بینی هزاران هموطن و آدم معصوم به خاطر زبان‌بازی و سیاه‌بازی تو این چنین به جان یكدیگر افتاده‌اند و به همدیگر بی‌احترامی می‌كنند. تو ورزش صلح و دوستی را به ورزش جنگ و دشمنی تبدیل كرده‌ای. آیا این حرف من اشتباه است كه سر كروش دعوا راه افتاده؟

البته این دعوا بیشتر بر سر پیشرفت فوتبال است تا یك فرد!
مسبب این اتفاقات كیست؟ كروش خواسته یا ناخواسته جو ورزش ایران را ملتهب كرده است به ده‌ها نفر انواع حرف‌ها را زده و تا یك نفر شهامت پیدا كرده و به او گفته از نتایج كسب شده راضی نیستیم، طوری شلوغ‌بازی راه انداخته كه انگار قتل صورت گرفته است. اسدی بازیكن تیم ملی بوده و دكتر است و بنده با او فامیل نیستم. نیازی هم به ایشان نداشته و ندارم و به لطف پروردگار در این فوتبال عابدزاده هستم و با تكیه بر جایگاه خودم صادقانه به مردم ایران می‌گویم به خاطر كروش به یكدیگر بی‌احترامی نكنید.

 

او روزی 20 میلیون تومان دارد پول می‌گیرد. این پول‌ها از هزینه میلیونی حضورش در تهران یا مسافرت‌هایش به خارج است كه به دوش بیت‌المال مانده است. اگر بابت پولی كه حتی در زمان مرخصی‌هایش می‌گرفت كار می‌كرد دلم نمی‌سوخت. با این پول مربیان بسیار بهتر و شاخص‌تری را می‌توان استخدام كرد. فدراسیون فوتبال باید به مردم قول بدهد یك مربی خارجی تراز اول می‌آورد و بعد كارلوس را مرخص كنند برود دنبال تیم جدید... او اگر نصف همین را در كشور دیگری می‌گرفت پایش را تهران نمی‌گذاشت. گول خبرسازی رسانه‌ها را درباره پیشنهاداتش نخورید. باور بفرمایید این فرد لیاقت این مردم خونگرم و این فوتبال را ندارد. كروش طوری این فوتبال را به هم ریخته و مردم را به جان هم انداخته است كه چند سال طول می‌كشد بتوان صلح برقرار كرد و مردم را آشتی داد.

دلت خیلی پر است...
چرا ناراحت نباشم وقتی می‌بینم همه به جان هم افتاده‌اند. وقتی می‌بینم یك چشم‌آبی چگونه آدم‌ها را با هم به جنگ واداشته است. او برای ماندن هر كاری می‌كند، با نصف همین دستمزد هم می‌ماند و جواب پس می‌دهد ولی این قدر مسئولان ورزش و فدراسیون به او امتیاز دادند كه فكر می‌كند باید برای نفس كشیدن هم از او اجازه گرفت.

 

حالا هم یكی مثل دكتر اسدی پیدا شده و از او توضیح خواسته، ابرو كج می‌كند، ناز می‌كند و تهدید می‌كند. خودش می‌داند اسدی راست گفته و از شنیدن حقیقت برافروخته شده است. خواهش می‌كنم به خاطر این موضوع مردم ایران، هموطنان عزیزم كه از صمیم قلب دوست‌شان دارم به جان هم نیفتند. آقای فردوسی‌‌پور هم خیالش راحت باشد. فلانی و بهمانی سرمربی تیم ملی نخواهند شد. مربی بعدی خارجی و بهتر از كروش است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین