ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشای قرارداد عجیب اوزیل با آرسنال


وب سایت افشاگر Football leaks در گزارش تازه خود از قرارداد اوزیل با آرسنال پرده برداشته و آورده است: مادریدی‌ها هم سهم‌خواهی داشته‌اند و هم شرط‌هایی علیه بارسلونا.

خبرگزاری فارس: باشگاه رئال مادرید در زمان فروش مسعود اوزیل به تیم فوتبال آرسنال دو شرط عجیب در قرارداد وی لحاظ کرده که از دید بسیاری از کارشناسان فوتبال اسپانیایی بسیار غیرمنطقی بوده اما آرسنال برای داشتن این ستاره تاثیرگذار در شرایط خاصی که داشته این شرایط را پذیرفته است.

اوزیل بعد از 105 بازی موفق و 19 گل زده همچنین بیش از 700 پاس سالم که در تاریخ باشگاه رئال مادرید کم نظیر بود، راهی آرسنال شد اما در قرارداد بین دو باشگاه رئال مادرید و آرسنال آمده است که اگر اوزیل به مبلغی بیش از 50 میلیون یورو به تیمی دیگری فروخته شد، 33 درصد از آن رقم باید به باشگاه رئال مادرید داده شود.

بند دوم این قرارداد عجیب تر از اولی است و باشگاه رئال مادرید قید کرده که اوزیل هرگز حق ندارد راهی بارسلونا شود و آرسنال حق ندارد این بازیکن را به بارسلونا بفروشد، در غیر اینصورت باید جریمه‌ای سنگین به باشگاه رئال مادرید پرداخت کند و اوزیل تنها در صورتی می‌تواند راهی بارسلونا بشود که مبدا حرکتش آرسنال نباشد و از تیم دیگری به آن تیم برود.


ویدیو مرتبط :
اوزیل در آرسنال......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای بند عجیب در قرارداد چند بازیکن پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, قرارداد  پرسپولیس


 اخبار ورزشی - پس از دعوای رحیمی و سیاسی رخ داد؛
افشای بند عجیب در قرارداد چند بازیکن پرسپولیس

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هر بازی که برای این تیم انجام داده اند 5 میلیون به قراردادشان اضافه می شود.

به گزارش جام نیوز، اختلاف بین مدیرعامل و بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باعث شده خیلی از اخبار ریز این باشگاه نیز به بیرون درز پیدا کند.

یکی از این خبرها مربوط می شود به بندی که علیرضا رحیمی در قراردادهای بعضی از ملی پوشان تیمش اضافه کرده است.

قضیه از این قرار است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه رقم قراردادهای یکسری از بازیکنان شاخص بالای یک میلیارد تومان نرود، بندهای عجیب و قریبی در قراردادهای آنها اضافه کرده است.

یکی از این بندها به این شکل است که اگر هر یک از بازیکنان اشاره شده در مسابقه ای به میدان برود مبلغ 5 میلیون تومان به قرارداد او اضافه می شود.

 در واقع مدیریت باشگاه پرسپولیس این ترفند را به کار برده تا قرارداد بازیکنان شاخص تیمش با رقم بالای یک میلیارد تومان اعلام نشود. ترفندی که مورد رضایت اعضای هیات مدیره از جمله سیاسی نبود و بحثی را بین رحیمی و سیاسی به وجود آورد.


اخبار ورزشی - جام نیوز