ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

افشارزاده: رسانه ها اجازه آرامش نمی‌دهند


بهرام افشارزاده مدیر عامل استقلال معتقد است هر زمان که این تیم می خواهد به خودش رنگ آرامش ببیند برنامه 90 و آقای فردوسی پور اجازه نمی دهند.

ورزش سه: بهرام افشارزاده مدیر عامل استقلال گفت: کرار بلد نیست فارسی صحبت کند. یعنی جای فعل و فاعل را عوض می کند. برای همین هم چنین مشکلاتی برای او به وجود آمده است.

او ادامه داد: امروز یک روزنامه نوشته که استقلال برای پرداخت بدهی 380 هزار دلاری توزی تنها تا امروز فرصت دارد. اصلا بعضی از رسانه ها تا استقلال می خواهد رنگ آرامش را ببیند، مشکل جدیدی درست می کنند! این مطلب بیخود عنوان شده است. اصلا چنین چیزی نیست. همین الان مدیر برنامه های این بازیکن در باشگاه استقلال است. من به عنوان مدیر عامل این خبر را تکذیب می کنم. هر زمان که ما آرامش می گیریم این برنامه 90 و آقای فردوسی پور و شفیع و یا روزنامه ها یک مشکل جدید درست می کنند.

وی افزود: یا مثلال هر روز تماس می گیرند که داستان کرار چه شد؟ اصلال کرار داستانی ندارد! او فقط بلد نیست فارسی صحبت کند و به همین دلیل هم جای فعل و فاعل را اشتباه می کند. یعنی گفته بوده من را مسخره می کنند نه اینکه بگوید فدراسیون مسخره است. بعد هم که عذرخواهی کرد. من هم سوء تفاهم پیش آمده را تلفنی با آقای کفاشیان مطرح کردم و این مشکل ختم به خیر شد.

افشارزاده در مورد بحث واگذاری استقلال به بخش خصوصی هم گفت: تا الان که هیچ خریداری به ما مراجعه نکرده است. امیدوارم که تا 19 اسفند یک آدم یا بهتر است بگویم فرشته ای پیدا شود که بتواند این مشکل را حل کند.


ویدیو مرتبط :
چرا رسانه ملی به مدیرعامل سابق پرسپولیس اجازه صحبت نداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست وزارت بهداشت از رسانه ها/ بیماران خاص نیازمند آرامش هستند



بیماری ام اس,عباس زارع نژاد

درخواست وزارت بهداشت از رسانه ها/ بیماران خاص نیازمند آرامش هستند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، خواستار همراهی بیش از پیش رسانه ها در انعکاس اخبار صحیح و درست از وضعیت دارویی در کشور شد و گفت: بیماران خاص بیشتر از آنکه دغدغه تهیه دارو را داشته باشند، نیازمند آرامش روحی و روانی برای کنترل بیماری خود هستند.

دکتر عباس زارع نژاد  اظهارداشت: بیماران ام اس از جمله بیماران خاص هستند که می بایست همواره از شرایط روحی و روانی مناسبی برای کنترل بیماری خودشان برخوردار باشند. زیرا، با کوچکترین استرس و اضطرابی، وضعیت بیماری آنها تشدید می شود.

وی با تاکید بر تلاش وزارت بهداشت و سازمانهای بیمه گر برای تامین داروهای مورد نیاز بیماران خاص، افزود: اقدامات سازمان غذا و دارو و بیمه ها در یک ماه اخیر این بوده است که بیماران از بحران دارویی خلاص شوند و بتوانند داروهای مورد نیازشان را با کمترین مشکل و ارزانترین قیمت تهیه کنند.

زارع نژاد، بازگشت قیمت داروی بیماران ام اس به نرخ سال 91 را مورد اشاره قرار داد و گفت: روند کاهش قیمت داروهای بیماران خاص از ابتدای مهر ماه آغاز شده و به تدریج توسط سازمانهای بیمه گر حمایت می شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: آنچه مسلم است، اینکه رسانه ها نقش بسزایی در همراهی وزارت بهداشت برای اطلاع رسانی اخبار دارویی دارند و از این رو، انتظار می رود این تعامل بین وزارت بهداشت و رسانه ها، بیش از پیش تقویت شود./مهر