ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهار نظر جالب وراتی درباره جانشین زلاتان


ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن واکنش جالبی به جدایی زلاتان ایبراهیموویچ در این تیم داشت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از dpa، زلاتان ایبراهیموویچ به دوران حضور خود در پاری سن ژرمن پایان داد. او در فصل آخر حضورش در این تیم فرانسوی، 38 گل به ثمر رساند و یک رکورد جدید را در تاریخ لوشامپیونه ثبت کرد تا با خاطره خوشی از پاریسی ها خداحافظی کند.

مارکو وراتی ستاره خط میانی پاری سن ژرمن به جدایی زلاتان واکنش جالبی داشت. او گفت: ایبرا بازیکنی است که نمی توان جای خالی‌اش را حس نکرد. تنها چند بازیکن هستند که از او بهتر هستند. اکنون که این بازیکن را از دست دادیم برای پر کردن جای خالی او باید لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار را با هم جذب کنیم.

این بازیکن ایتالیایی درباره غیبت از یورو 2016 گفت: در ابتدا بسیار ناراحت بودم که نمی توانستم در این رقابت به میدان بروم اما الان عادت کردم. به هر حال در فوتبال احتمال چنین چیزهای وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
اظهار نظر جالب خانم مجری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر جالب اوباما درباره رئیس جمهور آینده آمریکا



اخبار ,اخبار بین الملل,رییس جمهوری زن در آمریکا

 

اخبار بین الملل - اوباما: آمریکا بزودی رییس جمهوری زن خواهد داشت

ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری آمریکا امروز جمعه اعلام کرد که این کشور بزودی یک رییس جمهوری زن خواهد داشت.

به گزارش روزنامه فرانسوی لوپوئن، اوباما در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ˈای.بی.سیˈ گفت: مسوولان بسیار خوبی در آمریکا داریم، ولی تردید ندارم که بزودی یک رییس جمهوری زن خواهیم داشت.

به نوشته لوپوئن، شبکه تلویزیونی ای.بی.سی این بخش از اظهارات اوباما را روی پایگاه خبری خود منتشر کرد، ولی به این موضوع که نظر وی ˈهیلاری کلینتونˈ است اشاره ای نکرد.

اخبار بین الملل - ایرنا