ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اظهارات سرمربی موقت تیم ملی والیبال روسیه بعد از شکست برابر ایران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کلینکین: هنوز گوش‌هایم درد می‌کند/ ایران امروز فوق العاده بود

سرمربی موقت تیم ملی والیبال روسیه گفت: هنوز گوش‌هایم به خاطر سر و صدای سالن درد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، الکساندر کلینکین در نشست مطبوعاتی بعد از شکست تیمش مقابل ایران در لیگ جهانی والیبال گفت: هنوز گوش‌هایم درد می‌کند. حمایت فوق‌العاده عجیب و غریبی را از ایرانی‌ها دیدیم. بازیکنان ایران امروز خوب نه بلکه فوق‌العاده بودند و هماهنگی بالایی داشتند. مشکل ما آسیب دیدگی چند تن از بازیکنانمان بود که در اختیار نداشتیم. چند مصدوم داشتیم و تعدادی بازیکنان در پست غیر تخصصی بازی می‌کردند.

وی در مورد اینکه آیا در شان روسیه هست که در بین چهار تیم در رده چهارم قرار بگیرد، اظهار داشت: در مسابقات المپیک تیم دیگری داشتیم. تیم‌مان بسیار جوان است باید بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی موقت روسیه در مورد غیبت بازیکن شماره 18 این تیم گفت: این بازیکن به دلیل مصدومیت کنار ما نبود. او با ما به تهران آمد اما درست نبود از او استفاده کنیم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تحلیل سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا از شکست مقابل ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش سرمربی تیم ملی ایران به شکست مقابل آمریکا درمرحله نهایی لیگ جهانی والیبال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی - مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 - فلورانس
کواچ: بدون انرژی بازی کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی مقابل آمریکا خیلی بد و بدون انرژی بازی کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: در این مسابقه در زدن سرویس عملکرد خوبی نداشتیم و در مقابل آمریکایی ها بسیار خوب دریافت کردند.

وی ادامه داد: اشتباهات زیادی در طول مسابقه داشتیم و به آمریکا کمک کردیم که خیلی راحت به پیروزی برسد. امشب بسیار بد و بی انرژی بودیم و باختیم.

کواچ خاطرنشان کرد: بازیکنان آمریکا به خوبی از توانایی خود در زدن سرویس های پرشی استفاده کردند و ما هم اشتباهات زیادی در دریافت داشتیم.
اخبار ورزشی - فارس