ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اسدپور: داوران در فینال کم‌لطفی کردند


سرمربی تیم پومسه دانشجویان معتقد است داوران در حق پومسه‌روها اجحاف کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: اسدپور پس از کسب مدال برنز پومسه تیمی در بیست‌وهشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان گفت: در فینال پومسه تیمی دختران داورها کم‌لطفی کردند و حق دختران ما بیش از یک مدال برنز بود. حتی استاد کانگ هم نسبت به این امتیازدهی داوران اعتراض داشت و متعجب بود.

وی در ادامه افزود: بچه‌ها در بخش تیمی تمرکز خوبی داشتند و آن چه از آنها انتظار داشتیم را به نمایش گذاشتند و اجازه ندادند دستمان از مال دور بماند. معتقدم اگر بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دهند تنها رنگ مدال ممکن است تغییر کند اما مدال از دست نمی‌رود.

سرمربی پومسه بانوان گفت: بچه‌ها در 40 روز اردویی که داشتند فشار زیادی را تحمل کردند و اجرای فرم خوبی را به نمایش گذاشتند و مزد زحمت خود را گرفتند.


ویدیو مرتبط :
کم لطفی ها نسبت به امام خامنه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباکلام:حذف نام توفیقی نهایت کم لطفی با جامعه دانشگاهی بود



جعفرتوفیقی,علت حذف نام جعفرتوفیقی از فهرست وزرای پیشنهادی, صادق زیباکلام

زیباکلام:حذف نام توفیقی نهایت کم لطفی با جامعه دانشگاهی بود

 صادق زیباکلام در آرمان نوشت:

حذف نام دکتر جعفرتوفیقی از فهرست وزرای پیشنهادی درست در آخرین ساعاتی که رئیس‌جمهور در شرف ارسال نام وزرای باقیمانده به مجلس بود، هم باعث شگفتی زیادی شد و هم در عین حال باعث و دلخوری گروه کثیری از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور.

 

هفته پیش که آقای روحانی به دانشگاه تهران آمده بودند، دانشجویان برای دکتر توفیقی ابراز احساسات کردند. گلایه دانشگاهیان از تصمیم دقیقه 90 آقای روحانی کاملا قابل درک است. دکتر توفیقی ظرف دوماه گذشته کمر راست کرده و تلاش ویژه‌ای داشتند بسیاری از دانشجویانی را که ظرف چهار سال گذشته به دلیل اتهاماتی«ستاره‌دار» شده و محروم از تحصیل بودند را مجددا به دانشگاه‌ها باز‌گرداند.

به موازات آن، ایشان در همین مدت کوتاه خیلی جدی پیگیر بازگرداندن اساتیدی برآمده بودند که آنها هم به واسطه برخی حوادث انتخابات 22 خرداد 88 اجبارا بازنشسته شده یا به اشکال دیگری ممنوع‌التدریس شده بودند. یکی از جاهایی که در فاصله 88 تا 92 مورد توجه زیادی شده باشد، دانشگاه‌ها بودند. کسر قابل توجهی دانشجو بعد از حوادث 22 خرداد 88 با مشکل ادامه تحصیل مواجه شدند.

 ایضا خیلی از دانشجویان که در آزمون فوق‌لیسانس و دکترا پذیرفته شده بودند، با مشکل گزینش روبه‌رو شده وبرخی نهادها موافق ثبت‌نام آنها نبودند. همین وضعیت درخصوص داوطلبین استخدام در دانشگاه‌ها به‌عنوان هیات علمی به‌وجود آمده بود. تشکل‌های مستقل دانشجویی و اساسا جنبش دانشجویی از سیاست‌های چهار سال اخیر اصولگرایان در دانشگاه‌ها آسیب دیدند.

 

عملا تشکل‌های مستقل دانشجویی یا به کل منحل شدند و یا اجازه و امکان فعالیتشان در برخی از دانشگاه‌ها به صفر رسیده بود. آمدن دکتر توفیقی نوری بود در انتهای تونل که فضای دانشگاه‌ها تغییر پیدا خواهد کرد و فضای چهارسال گذشته به‌تدریج کنار خواهد رفت. امیدواری دیگری که آمدن دکتر توفیقی در میان دانشگاهیان ایجاد کرده بود، مساله مهم استقلال دانشگاه‌ها بود.

ظرف چهارسال اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم اصولگرایان عملا استقلال دانشگاه‌ها را به صفر رسانیده بودند. حتی اختیار اتخاذ ابتدایی‌ترین تصمیمات و اعمال سیاست‌ها هم از دانشگاه‌ها گرفته شده بود. دانشگاهیان امیدوار بودند

 

که با تکیه دکتر توفیقی بر کرسی وزارت علوم، سیاست‌های غیر ضابطه‌مند چهارسال گذشته از جانب برخی اصولگرایان که عرصه را برای فعالیت‌ها در حوزه‌های علوم انسانی تنگ نموده بود، کنار گذاشته شود. اینکه جلوی آمدن دکتر توفیقی را گرفتند، نهایت کم‌لطفی به دانشگاه‌ها و دانشگاهیان بود.

 

اما امیدواریم که اولا شاهد حضور دکتر توفیقی در وزارت علوم همچنان باشیم، ثانیا اینکه دکتر فرجی‌دانا و مجموعه دولت آقای روحانی همان گام‌های دکتر توفیقی را ادامه دهند و اجازه ندهند تا فضای گذشته بر دانشگاه‌ها تداوم یابد./آرمان