ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیماچ: هرگز شیمبا را تعویض نمی کنم


سرمربی سپاهان گفت: مشکلات زیادی داشتیم اما اعتمادم به بازیکنان و تیمم را از دست ندادم.

خبرگزاری فارس: ایگور استیماچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل النصر امارات گفت: شما می‌دانید که چه مشکلات زیادی را در روزها و هفته های اخیر داشتیم اما اعتقاد و اعتمادم را به بازیکنان و تیمم از دست ندادم.

وی ادامه داد: این پیروزی را به بازیکنان و هوادارانی که 90 دقیقه ما را تشویق کردند و توان مضاعف به سپاهان دادند،‌ تبریک می‌گویم.

استیماچ افزود: فوتبال بازی دشواری است و اگر صبور باشید می‌توانید موفق شوید. ما می‌دانستیم موفق می‌شویم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. حالا هم باید این پیروزی را فراموش کرده و به فکر بازی‌های بعدی در لیگ برتر باشیم.

در این لحظه یکی از خبرنگاران از پریرا در خصوص این دیدار از وی سوال کرد که استیماچ به جای او گفت: شیمبا ترجیح‌ می‌دهد حرفش را در زمین بزند و نه در کنفرانس خبری!

استیماچ در ادامه نشست در مورد اینکه برخی منتقدان لحظه شماری می‌کردند تا او در این دیدار هم نتیجه لازم را نگیرد گفت: مشکلی با منتقدان ندارم و از نقد آن‌ها استقبال می‌کنم. حتی سعی می‌کنم از نقدها چیزهایی یاد بگیرم و به نوعی دید مثبت داشته باشم اما گاهی نتایج منفی مولد انتقاد می‌شوند. ما باید این نقدها را بشنویم و با توجه به آنها کیفیت خود را بالا ببریم و نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید با وجود تحلیل رفتن شیمبا باز هم او در دقایق پایانی از این بازیکن استفاده کرد گفت: شما وقتی چند بازی فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهید طبیعی است ترس بر شما غالب شود. مطمئن باشید هرگز شیمیا را تعویض نمی‌کنم. او از ارزشمندترین بازیکنان ماست و حتی اگر توان جسمی‌اش به پایین‌ترین حد برسد می‌تواند 4 بازیکن حریف را به خود مشغول کند. ما سعی می‌کنیم پس از این بازی به او کمی استراحت دهیم تا برای بازی‌های بعدی آماده شود.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که گفته بودید در این مسابقه نام‌های بزرگی سپاهان را همراهی خواهند کرد گفت: این اسم‌ها نیستند که بازی می‌کنند بلکه تیم‌ها هستند که نتایج را رقم می‌زنند و نه اسم و نه سن تاثیرگذار نیست هرچند که ما می‌دانستیم بهترین هستیم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با ایگور استیماچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعویض بخشی از خط لوله فرآورده




 

تعویض بخشی از خط لوله فرآورده تبریز -میاندوآب بعلت پوسیدگی

 

 

تعویض بخشی از خط لوله فرآورده

 

 

عملیات تعویض ۳۷ متر از خط لوله ۱۰ اینچ نفت سفید در آذر شهر( حد فاصل کیلومتر ۵۰۰+۴۷ تبریز-میاندوآب) بعلت پوسیدگی انجام شد.

 


به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال غرب، ابتدا عملیات تعویض خط لوله ۱۰ اینچ نفت سفید توسط کارکنان واحد تعمیرات خط - نقلیه منطقه شمالغرب آغاز شد و سپس در عملیات قطع و وصل که از ساعت ۹ صبح آغاز شد، کارکنان واحد تعمیرات خط با برش و قطع لوله پوسیده، لوله جدید را جایگزین کرده و عملیات جوش کاری را انجام دادند. این عملیات در ساعت ۶ عصر همانروز به اتمام رسید .

 


در این عملیات علاوه بر معاونت عملیاتی، واحدهای تعمیرات خط ، حفاظت از زنگ، ایمنی، آتش نشانی، نقلیه و واحد روابط عمومی حضور داشتند.... /  اخبار ارسالی به آفتاب