ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیماچ: به خاطر اشتباهاتمان جریمه شدیم


سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید به دلیل اشتباهاتی که در بازی با لوکوموتیو ازبکستان مرتکب شدند جریمه شدند.

خبرگزاری مهر:‌ عیسرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید به دلیل اشتباهاتی که در بازی با لوکوموتیو ازبکستان مرتکب شدند جریمه شدند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز چهارشنبه در گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر در زمین لوکوموتیو تن به شکست داد.

ایگور استیماچ در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ما در نیمه نخست موفق شدیم بازی را در کنترل داشته باشیم اما در نیمه دوم در توپ های آخرمان اشتباه کردیم و جریمه هم شدیم.

سرمربی کروات سپاهان افزود: این بازی می توانست گل های بیشتری داشته باشد اما لوکوموتیو توانست از موقعیتی که ایجاد کند استفاده کند. ما سعی کردیم گل خورده را جبران کنیم اما نتوانستیم از شانس هایمان استفاده کنیم.


ویدیو مرتبط :
جیق زدن به خاطر جریمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه به خاطر شادی پس از گل



 

 

 

باشگاه مکزیکی 'گوادالاخارا' دو بازیکن این تیم را به دلیل آنکه در جریان شادی پس از گلزنی تظاهر به شلیک به سر یکدیگر کردند ، دو هزار و 345 پوند ( 50 هزار پزو ) جریمه کرد.

دلیل این جریمه پرهیز از ترویج خشونت در سرزمینی است که درگیر جنگ های مسلحانه و قاچاق مواد مخدر است.

''مارکو فابیان د لا مورا'' فوروارد گوادالاخارا که در دیدار با ''چیواز'' هت تریک کرد و '' آلبرتو مادینا'' هر دو 50 هزار پزو جریمه شدند. این دیدار با نتیجه پنج بر دو به سود گوادالاخارا به پایان رسید.

دلامورا پس از آن که یک میلیون پزو به یک پرورشگاه در یک شهر شمالی ''سیداد خوارز'' مکزیک اهدا کرد،  گفت: از آنچه اتفاق افتاد واقعا متاسفم. وقتی تصویر آن صحنه را دیدم عصبانی و متاسف شدم. چنین حرکاتی آن هم در کشوری که بسیاری از افراد در راه موازین بشردوستانه جان خود را از دست می دهند، مایه شرمساری است.

شهر سیداد خوارز مرکز اصلی قاچاق مواد مخدر به آمریکا و شاهد بیشترین درگیری های مسلحانه است.