ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استرالیا به فینال لیگ جهانی والیبال رسید


استرالیا ، قهرمان سید دو لیگ جهانی والیبال شد و به عنوان ششمین تیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

ایسنا: استرالیا ، قهرمان سید دو لیگ جهانی والیبال شد و به عنوان ششمین تیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

فینال سید دو رقابت‌های لیگ جهانی در شهر سیدنی استرالیا برگزار شد که میزبان توانست برابر فرانسه در یک بازی نزدیک با نتیجه‌ سه بر دو و با امتیازهای (25-20، 22-25، 25-22، 23-25، 16-14) پیروز شود.

به این ترتیب استرالیا قهرمان سید دو این رقابت‌ها شد و به دور نهایی صعود کرد.

در دور نهایی تیم‌های آمریکا، استرالیا و ایتالیا در گروه یک با یکدیگر رقابت می‌کنند و در گروه دوم نیز ایران، روسیه و برزیل حضور دارند.

اما در دیگر دیدار سید دو بلژیک توانست سه بر صفر هلند را شکست دهد.


ویدیو مرتبط :
لیگ جهانی والیبال (استرالیا 1-3 ایتالیا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط روسیه به سطح دو لیگ جهانی والیبال/ استرالیا در سطح یک ماند



اخبار,اخبار ورزشی,والیبال

با پیروزی تیم ملی والیبال استرالیا برابر صربستان، سقوط تیم روسیه به سطح دو رقابتهای لیگ جهانی مسجل شد تا ناکامی‌های این تیم پرآوازه مسجل شود..

آخرین بازی از گروه A رقابتهای لیگ جهانی را تیم‌های ملی والیبال استرالیا و صربستان بعد از ظهر امروز یکشنبه برگزار کردند که در پایان تیم ملی استرالیا با حساب ۳ بر ۲ مهمان خود را شکست داد تا در سطح یک رقابتهای لیگ جهانی ماندگار شود. این نتیجه سقوط روسیه به سطح دو لیگ جهانی را مسجل کرد.

تیم استرالیا که برای ماندن در سطح یک لیگ جهانی نیاز مبرمی به برد در این بازی داشت ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ برنده شد و ست‌های دوم و سوم را ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۳ واگذار کرد.

استرالیا با این پیروزی ۵ امتیازی شد و در قعر جدول رده‌بندی گروه A باقی ماند. اما با توجه به اینکه در لیگ جهانی تعداد بردها بر امتیازات اولویت دارد استرالیا با وجود هم امتیاز بودن با روسیه (قعرنشین گروه B) به دلیل اینکه دو برد را در کارنامه خود ثبت کرد و روسیه تنها یک برد را در مسابقات امسال آن هم در تهران مقابل ایران کسب کرد سقوط روسیه به سطح دو لیگ جهانی مسجل شد و استرالیا در سطح یک باقی ماند.

اخبار ورزشی - مهر