ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ازدواج ستاره سابق فوتبال با یک اسکیت باز + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,دیوید سیمن

دروازه‌بان مشهور و سابق فوتبال جهان با یک اسکیت باز زندگی مشترکی را آغاز کرد.

 دیوید سیمن دروازه‌بان مشهور جهان که سابقه حضور در باشگاه آرسنال و تیم ملی انگلیس را دارد در دوران بازنشستگی خود از فوتبال به اسکیت بازی بر روی یخ روی آورد و پس از آن با همسرش که یک اسکیت باز بود آشنا می‌شود و به زودی زندگی مشترکش را با او آغاز می کند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,دیوید سیمن

 

اخبار,اخبار ورزشی ,دیوید سیمن

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ اسکیت خیابانی اسکیت باز های مشهدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج‌ عضو همجنس‌‌باز کنگره‌ +عکس



ازدواج‌ عضو همجنس‌‌باز کنگره‌ +عکس

"بارنی فرانک" نماینده کنگره آمریکا با جیم ردی شریک جنسی خود ازدواج کرد و وی نخستین عضو همجنس باز کنگره آمریکاست که با یک مرد دیگر به طور رسمی ازدواج می کند.

روزنامه آمریکایی بوستون گلوب از ازدواج یک نماینده مرد کنگره این کشور با شریک جنسی خود خبر داد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: "بارنی فرانک" نماینده کنگره آمریکا  با جیم ردی شریک جنسی خود ازدواج کرد و وی نخستین عضو همجنس باز کنگره آمریکاست که با یک مرد دیگر به طور رسمی  ازدواج می کند.

روزنامه بوستون گلوب در ادامه اعلام کرد این دو مرد در حومه بوستون و در مراسمی با حضور دوال پاتریک فرماندار ایالت ماساچوست و 300 تن از دوستان و نزدیکان با یکدیگر ازدواج کردند.  

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به نوشته روزنامه بوستون گلوب ، جان کری سناتور آمریکایی و نانسی پلوسی رهبر دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا نیز در این مراسم حضور داشتند.  

بارنی فرانک نماینده دموکرات کنگره آمریکا که72 سال دارد از سال 1981 در کنگره این کشور مشغول فعالیت است و یکی از نخستین سیاستمدارانی است که گرایش همجنس گرایانه وی از قبل علنی بود.   

جیم ردی نیز با42سال سن ساکن ایالت مین آمریکاست و فعالیت کوچک تجاری دارد./باشگاه خبرنگاران