ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادامه صدرنشینی پیکان تهران در لیگ یک


هفته چهارم لیگ آزادگان با ادامه صدرنشینی پیکان و صعود فجرسپاسی به رتبه دوم جدول به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا:  هفته چهارم لیگ یک با برگزاری 10 دیدار پایان یافت که در مهمترین دیدارپیکان تهران با پیروزی 1 بر صفر مقابل میزبان خود مسجد سلیمان صدرنشین باقی ماند.

دردیگر دیدار مهم هفته فجرسپاسی شیراز 1 بر صفر مس کرمان را شکست داد و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

تیم های مس رفسنجان و فولاد یزد به تساوی 3 بر 3 رسیدند و دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک 1 بر 1 مساوی شد.

در ادامه گیتی پسند اصفهان 1 بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان پیروز شد و گل گهر سیرجان با همین نتیجه خیبر خرم آباد را شکست داد.

دیدار تیم های پارسه تهران و صنعت نفت آبادان 2 بر 2 مساوی شد و نساجی مازندران با یک گل مقابل میهمان خود خونه به خونه بابل به پیروزی دست یافت.

همچنین شهرداری اردبیل 1 بر صفر مغلوب میزبان خود داماش گیلان شد و در بازی پایانی هفته ایران جوان بوشهر 1 بر صفر مقابل پاس همدان پیروز شد.


ویدیو مرتبط :
کارشناس داوری بازی استقلال تهران / پیکان تهران لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه صدرنشینی پیکان در لیگ یک


هفته ششم لیگ آزادگان با پیروزی تیم های پیکان، فجرسپاسی، گل گهر، آلومینیوم هرمزگان ،نفت مسجد سلیمان و ایران جوان به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا: هفته ششم لیگ یک با برگزاری 10 دیدار به پایان رسید که در مهمترین دیدار پیکان صدرنشین میزبان خود پارسه تهران را شکست داد و با 16 امتیاز در رتبه نخست باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم هفته فجرسپاسی 3 بر 1 مقابل داماش گیلان پیروز شد و در جایگاه دوم قرارگرفت. بازی تیم های ماشین سازی تبریز و خونه به خونه بابل به تساوی 2 بر 2 رسید و خیبر خرم آباد 1 بر 1 مقابل گیتی پسند اصفهان متوقف شد.

گل گهرسیرجان 1 بر صفر آلومینیوم اراک را شکست داد و آلومینیوم هرمزگان 2 بر صفر مقابل فولاد یزد به برتری دست یافت.

دیدار تیم های مس رفسنجان و نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید و نفت مسجد سلیمان 1 بر صفر مقابل مس کرمان پیروز شد.

آخرین دیدار هفته بین تیم‌های ایران جوان بوشهر و شهرداری اردبیل برگزار شد که تیم میزبان حریف خود را 2 بر 1 شکست داد.