ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال غیبت دنی آلوز در کوپا آمه‌ریکا


دفاع راست برزیلی تیم فوتبال بارسلونا ممکن است فرصت حضور در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به‌دلیل مصدومیت از دست بدهد.

خبرگزاری تسنیم: دنی آلوز قرار بود که امروز (چهارشنبه) به هم‌تیمی‌هایش در اردوی آماده‌سازی برزیل برای شرکت در کوپا آمه‌ریکا ملحق شود، به‌دلیل مصدومیت ممکن است فرصت همراهی سلسائو در این رقابت‌ها را از دست بدهد.

مصدومیت مزمن آلوز که برای بررسی و درمان آن به آمریکا سفر خواهد کرد، روز گذشته حضور او در تورنمنت یکصد سالگی کوپا آمه‌ریکا را که امسال با حضور 16 تیم و در آمریکا برگزار می‌شود، در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

آلوز فاش کرده است که از شش ماه پیش مصدومیت آزارش می‌داد و اکنون این مصدومیت به درجه‌ای رسیده است که به او اجازه بازی کردن نمی‌دهد.

دفاع راست 33 ساله بارسا که قرار بود در لس‌آنجلس به هم‌تیمی‌هایش ملحق شود، گفت: من شش ماه است که از مصدومیت رنج می‌برم، اما این مصدومیت باعث نشد که من خانه‌نشین شوم. در این مدت درمان‌هایی انجام داده‌ام، اما الان درد پایم زیاد است. از مسئولان تیم خواسته‌ام اجازه دهند که به صددرصد آمادگی برسم.

آلوز امروز یا فردا در لس‌آنجلس مورد معاینه قرار می‌گیرد تا مشخص شود که آیا او باید در آمریکا برای حضور در کوپا آمه‌ریکا بماند یا نه.

آلوز ادامه داد: برای من دفاع از اعتبار و پیراهن کشورم افتخاری بزرگ است و زمانی که مسئولان تیم شما را دعوت می‌کنند، دیگر خستگی از یادتان می‌رود. با این حال من باید در اوج آمادگی جسمانی باشم تا بتوانم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم.


ویدیو مرتبط :
اهدای جایزه بهترین های کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای خالکوبی در کوپا آمه‌ریکا/ تمام بازیکنان شیلی تتو داشتند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تتو فوتبالیست‌ها در لیگ ایران با جدیت توبیخ می‌شود.

در این دوره از مسابقات کوپا آمه ریکا هم، شاهد بازیکن هایی بودیم که بخشی یا تمام بدنشان را منقش به تتو های مختلف کرده بودند. با توجه به فرهنگ مردم آمریکای جنوبی، این یک اتفاق طبیعی است، اما بازیکنانی بودند که پا و دستشان را کمی فراتر گذاشته بودند و نقش های عجیب روی بدنشان، زبانزد و سوژه رسانه ها شده بود. ستاره های اصلی این تورنمنت، مانند لئو مسی، آرتورو ویدال، کارلوس توز، جیمز رودریگز، آنخل دی ماریا و الکسیس سانچز، همگی دست هایی منقش به تتو داشتند.

جالب است بدانید، بازیکنان تیم قهرمان، تمامی‌ 23 نفرشان تتو داشتند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین