ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال حضور گلر راه آهن در پرسپولیس


راه‌آهنی‌ها به دنبال این هستند تا دروازه‌بان اسلوونیایی خود را با مدافعان پرسپولیس معاوضه کند.

خبرگزاری فارس: مسئولان راه‌آهن در صدد هستند تا ایگور ننزیچ، دروازه‌بان 30 ساله اسلوونیایی خود را با لوکا ماریچ، مدافع کروات سرخ‌پوشان یا مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی پرسپولیس معاوضه کنند.

حالا باید دید پرسپولیسی‌ها با این انتقال موافقت می‌کنند یا خیر. با توجه به اینکه محسن فروزان به تیم راه‌آهن پیوسته است به نظر می‌رسد راه‌آهنی‌ها به دنبال خروج ننزیچ از لیست خود و برطرف کردن مشکلات خط دفاعی خود هستند.

همچنین راه‌آهنی‌ها به دنبال جذب امید نظامی‌پور مدافع گسترش فولاد تبریز هستند که هنوز این انتقال نهایی نشده است.


ویدیو مرتبط :
دریبل خفن گلر پرسپولیس!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال حضور گلر خارجی در پرسپولیس


عضو هیئت مدیره پرسپولیس از احتمال حضور یک گلر خارجی به جای علیرضا بیرانوند خبر داد.

ورزش سه: عضو هیئت مدیره پرسپولیس از احتمال حضور یک گلر خارجی به جای علیرضا بیرانوند خبر داد. حمیدرضا گرشاسبی  با بیان اینکه گزینه اصلی پرسپولیس برای پست دروازه‌بانی علی بیرانوند است گفت: منتظر پاسخ و مساعدت باشگاه نفت تهران برای انتقال این بازیکن هستیم.

گرشاسبی با بیان اینکه در صورت موافقت نکردن باشگاه نفت برای انتقال بیرانوند به پرسپولیس، چند گزینه خارجی را مدنظر داریم افزود: سه سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس برای این فصل پرشده که در صورت ثبت قرارداد با دروازه‌بان خارجی باید یکی از سهمیه‌ها از لیست تیم خارج شود که در این خصوص نیز هنوز برانکو تصمیمی نگرفته است.