ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال بازگشت نکونام به تیم ملی!


بنابه نوشته یک سایت سوئدی احتمال بازگشت جواد نکونام به تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد.

خبرگزاری فارس: سایت سونسکافنس در گزارشی کوتاه عنوان کرد نکونام در تماس با کارلوس کی روش،‌سرمربی پرتغالی تیم ملی برای این منظور است.

این سایت نوشت این بازیکن 34 ساله در ماه ژانویه و بعد از جام ملت‌های آسیا در استرالیا اعلام کرد دیگر برای تیم ملی بازی نخواهد کرد. در حالیکه به نظر می‌رسد این تصمیم تغییر کرده باشد. چرا که رسانه‌های ایرانی گزارش می‌کنند این بازیکن تیم اوساسونا با سرمربی پرتغالی تیم ملی در تماس است.


ویدیو مرتبط :
اشک های کاپیتان تیم ملی زنان ایران/گزارش بازگشت تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال بازگشت نکونام به تیم‌ملی


جواد نکونام کاپیتان تیم‌ملی که فروردین امسال کفش‌های ملی خود را آویخت، به احتمال زیاد دوباره به جمع ملی‌پوشان بازخواهد گشت.

ورزش سه: با گذشت بیش از 6 ماه از خداحافظی جواد نکونام و در شرایطی که این بازیکن در تیم سایپا به فعالیت مشغول است، این احتمال وجود دارد که کارلوس کی‌روش مجددا از حضور وی در تیم‌ملی استفاده کند. نکونام به دلیل مدیریت ذاتی و احاطه بر بازیکنان تیم‌ملی و رابطه بسیار مناسب با کارلوس کی‌روش به احتمال زیاد به تیم‌ملی دعوت خواهد شد.

زمان این دعوت مشخص نیست اما سرمربی تیم‌ملی و کاپیتان سابق تیم‌ملی مذاکراتی در این زمینه با یکدیگر داشته‌اند.