ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتفاق نادر در فوتبال دنیا/ دعوای کلامی و قهر داوران ایرانی در دوحه!



 

اتفاق نادر در فوتبال دنیا/ دعوای کلامی و قهر داوران ایرانی در دوحه!

 

 

محسن ترکی و کمک هایش در دوحه با هم درگیری لفظی پیدا کرده و قهر هستند!به گزارش خبرآنلاین ماجرای قضاوت داوران ایرانی در جام ملتهای آسیا خود به قصه ای هزار و یک شب بدل شده است. بر اساس اخبار رسیده از محل بازی ها یکی از دلایل حذف نام محسن ترکی از لیست داوران مسابقات اختلاف شدید او با حسن کامرانی فر بوده است. درحالی که حتی مسئولان فدراسیون ایران در پایان مسابقه سعی کردند ادعا کنند تصمیمات ترکی را کمیته داوران مسئول برگزاری مسابقات پذیرفته اما بین ترکی و کامرانی فر به دلیل رد تصمیم کامرانی فر از سوی ترکی در صحنه اخراج دروازه بان ژاپن و اینکه بعد از بازی سعی شد شرایط طوری القا شود که انگار حسن کامرانی فر اشتباه کرده است ، بحث در می گیرد و این دو با هم قهر می کنند.

 

کمیته داوران کنفدراسیون هم به دلیل نیاز به کمک داوری که تجربه داوری در جام جهانی را دارد ، از الغمدی داور مصدوم عربستانی خواهش می کند تا خود را برای مسابقات آماده کند . حذف عربستان از یک سو و مشکلات رخ داده بین داوران ایرانی یکی از دلایلی بود که سبب شد نام ترکی از لیست داوران حذف شده و دوباره الغمدی مصدوم در تیم داوری ایرانی قرار بگیرد!.../خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
دعوای داوران و بازیکنان فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری داوران ایرانی علیه فدراسیون فوتبال



 

 

هیات مدیره استقلال به فتح الله زاده وعده داد: تو بمان، ما پول می‌آوریم

 

۴ داور بین المللی فوتبال کشورمان به زودی در یک نشست خبری در اعتراض به فضای حاکم بر سیستم داوری کشور علیه مسئولان دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال دست به افشاگری خواهند زد.

به گزارش جام نیوز به نقل از جهان، یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در این خصوص گفت: «طی دو هفته آینده، 4 تن از داوران بین المللی فوتبال کشور در یک نشست خبری مشترک و هماهنگ در واکنش به بی‌مهری، تبعیض و نحوه چیدمان داوران لیگ بر‌تر برعلیه مسئولین دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال دست به افشاگری خواهند زد.»

وی افزود: «به احتمال زیاد این 4 داور بین المللی بعد از حضور در این نشست خبری و افشاگری علیه دپارتمان داوری در اعتراض به فضای حاکم بر سیستم داوری کشور تا زمان فعالیت مسئولین کنونی این دپارتمان از حضور در میادین فوتبالی انصراف می‌دهند.»

این گزارش حاکی از آن است که رفت و آمد این 4 داور بین‌المللی فوتبال کشورمان به فدراسیون فوتبال و صحبت با مهدی تاج نایب رییس فدراسیون و رییس کمیته داوران هم تغییری در تبعیض و بی‌مهری مسئولین دپارتمان داوری نداشته است.

از حسن کامرانی فر، یدالله جهانبازی و سعید بخشی‌زاده به عنوان سه تن از این چهار داور معترض نام برده می‌شود.