ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه استقلال


منصور پورحیدری و مربیان تیم استقلال از اینکه یک عکاس صحنه حضور بیرانوند در محل باشگاه را شکار کرده ناراحت شدند.

خبرگزاری فارس: درحالی که باشگاه استقلال مشغول مذاکره با بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده است علیرضا بیرانوند به یکباره به محل باشگاه آمد و در حالی که خبرنگاران مشغول مصاحبه با بهرام افشارزاده بودند سنگربان نفت تهران قصد ورود به ساختمان باشگاه را داشت در این لحظه علی نظری جویباری و بهرام امیری دو عضو نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال وقتی متوجه شدند خبرنگاران زیادی در طبقه پنجم ساختمان باشگاه حضور دارند بلافاصله بیرانوند را به انتهای خیابان 38 غربی علامه جنوبی در سعات‌آباد بردند و با وی ساختمان باشگاه را ترک کردند اما هنگامی که منصور پورحیدری متوجه شد عکس صحنه ورود بیرانوند شکار شده بسیار ناراحت شد و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

مدیر فنی تیم استقلال که پیش از این هم در جایگاه سرپرست برخورد خوبی با اهالی رسانه نداشته بلافاصله عکاس را به داخل جلسه‌ای که در حضور مظلومی و مجید صالح برگزار می‌شود فراخواند و از او خواست عکس بیرانوند پاک شود. این اتفاقات در حالی رخ داده که پورحیدری و اعضای کادر فنی استقلال به شدت از درز این خبر به بیرون ناراحت شدند.

باشگاه استقلال در حالی با علیرضا بیرانوند در حال مذاکره است که پرویز مظلومی روز گذشته سید مهدی رحمتی را در فهرست خود به عنوان گزینه اول دروازه بانی و علیرضا بیرانوند را به عنوان اولویت دوم انتخاب کرد.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از آخرین اتفاقات باشگاه استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیک زاده سرانجام اتفاقات عجیب و غریب فصل قبل استقلال را افشا کرد



اخبار,اخبار ورزشی , هاشم بیک زاده

مدافع سابق آبی ها در کافه خبر حرف هایی جنجالی به زبان آورد.

 هاشم بیک زاده می گوید خیلی از اتفاقاتی که در استقلال فصل قبل رخ داد، به خاطر حرف هایی بود که نزدیکان قلعه نویی به این مربی می گفتند. این بخش کوچکی از حرف های بیک زاده است: 


*به قلعه نویی گفته بودند که آندو نشسته و گفته که نمی گذارد استقلال قهرمان لیگ برتر شود. من آندو را می شناسم. اصلا این حرف را زده. می خواستند با روح و روانش در استقلال بازی کنند.


*در یک مقطع قلعه نویی به من گفت با جواد نکونام ارتباط داری و از او خط می گیری. همین جا باز هم خدا را شاهد می گیرم و به آقای قلعه نویی تاکید می کنم که در استقلال این حرف ها نبود. هیچ بازیکنی پیدا نمی شود که با این کارهای کثیف آبرو و اعتبار چند ساله اش را به حراج بگذارد. این حرف ها زائیده ذهن بیمار بعضی از نزدیکان قلعه نویی بود و تیم ما را نابود کرد.


*نمی دانم رابط قلعه نویی چه کسی بود که اخبار تیم ملی را می گرفت ولی همین حرف های خاله زنکی کمر استقلال را شکست.


*دوروبری های قلعه نویی همان هایی بودند که مدام مصاحبه می کردند و بازیکنان را به جان هم می انداختند. آخرش هم با حرف بردن باعث شدند تا یکی از بهترین تیم های تاریخ استقلال از هم بپاشد.

به زودی گفت و گوی کامل او را می توانید در خبرآنلاین بخوانید.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین