ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابهام‌های چگونگی واگذاری اسپانسرها


نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ابهام‌های موجود درباره نحوه واگذاری اسپانسری این دو باشگاه پاسخ داد. تسنیم: نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به ابهام‌های موجود درباره نحوه واگذاری اسپانسری این دو باشگاه پاسخ داد.

امیر رضا خادم درباره اینکه چرا تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال همانند پرسپولیس مشخص نشده است، اظهار داشت: وضعیت این دو باشگاه قابل مقایسه نیست. 3،4 ماه پیش برای مشخص شدن وضعیت باشگاه پرسپولیس و حواشی آن دست به کار شده بودیم و اعلام کردیم پس از مشخص شدن وضعیت پرسپولیس، به باشگاه استقلال رسیدگی می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه گروه‌های پیشنهادی برای اسپانسری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چگونه وارد مذاکره با وزارت ورزش و جوانان شده‌اند، عنوان کرد: افرادی که در رسانه‌ها از بحث اسپانسری این دو باشگاه مطلع شده و یا افرادی که در مصاحبه‌های خود ابراز علاقمندی خود را اعلام کرده بودند، مانند سال‌های گذشته وارد مسیر مذاکره شدند.

معاون پارلمانی وزارت ورزش در مورد اینکه به مزایده نگذاشتن اسپانسری استقلال و پرسپولیس تخلف محسوب نمی‌شود، گفت: آیا در طول 20 سال گذشته اسپانسر استقلال و پرسپولیس به این شکل انتخاب نمی‌شد؟ بحث فروش استقلال و پرسپولیس مطرح نبود که بخواهیم این دو باشگاه را به مزایده بگذاریم. اسپانسری یک‌ساله و موقت دو باشگاه به صورت سال‌های گذشته انجام شد.

خادم با بیان اینکه در «امر واگذاری اسپانسر یک‌ساله استقلال و پرسپولیس تخلفی صورت نگرفته است»، خاطرنشان کرد: در گذشته کدام‌یک از 16 تیم حاضر در لیگ برتر، اسپانسری باشگاه خود را به مزایده گذاشته بودند؟ برای مشخص شدن وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و بحث واگذاری اسپانسری این دو باشگاه، کار جهادی صورت می‌گیرد.

گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل استقلال با یکی از همکاران نزدیک بابک زنجانی مذاکره کرده که خادم در این زمینه این چنین واکنش نشان داد: همه افرادی را که گزینش می‌کنیم، به صورت عمومی از دستگاه‌های نظارتی تاییدیه دارند. استخراج شجره‌نامه افراد در حوزه کاری من نیست و استعلام خود را از دستگاه‌های نظارتی می‌گیریم.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درباره اینکه برای گروهی برای اسپانسر استقلال در فصل آینده مبلغ 45 میلیارد تومان پیشنهاد داده است، گفت: در حال جمع‌بندی اسپانسر فصل آینده باشگاه استقلال هستیم. برخی از عدد‌هایی که پیشنهاد می‌شود بالای 30 میلیارد تومان است اما بحث ما عدد نیست، بلکه تضمین‌های کافی است و اینکه اطمینان لازم برای اسپانسر شدن را داشته باشد. برای ما عدد بالا و پایان باشد، مهم نیست، بلکه تضمین اهمیت دارد.

گفته می‌شود برخی از گروه‌های پیشنهادی برای اسپانسری باشگاه استقلال خواستار  این موضوع شده‌اند که انتخاب اعضای هیئت مدیره بر عهده آنها باشد. خادم در این رابطه به تسنیم گفت: بله، برخی‌ها پیشنهاد بالایی برای اسپانسری استقلال داده‌اند و خواستار انتخاب اعضای هیئت مدیره بودند اما این وزارت ورزش است که هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشخص می‌کند. اگر هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس بر عهده اسپانسر باشد، به این معنی است که این دو باشگاه را فروخته‌ایم.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در مورد اینکه پس چطور اسپانسر پیشنهادی بتواند درآمدزایی کند و یا اختیار درآمدزایی به آنها داده می‌شود یا نه، عنوان کرد: در متن قراردادهایی که با اسپانسر بسته می‌شود، چگونگی درآمدزایی پیش‌بینی و این مسئله تحت نظارت وزارت ورزش انجام می‌شود.

خادم در پایان از مشخص شدن وضعیت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تا پایان هفته جاری خبر داد.


ویدیو مرتبط :
ابهام در یک واگذاری آلومینیومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابهام در چگونگی افزایش حقوق فرهنگیان



اخبار,اخبار اجتماعی , لایحه نظام رتبه بندی معلمان

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی جزئیات لایحه نظام رتبه بندی معلمان در جلسه دوشنبه هفته آینده کمیسیون متبوع خود با مسئولان آموزش و پرورش خبر داد وگفت: این لایحه آنطور که معلوم است دارای ابهاماتی است که باید با بررسی دقیق‌تر این ابهامات رفع شود.

عطاء الله سلطانی صبور در گفت وگو با خانه ملت، درخصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان، با بیان اینکه وزارت آموزش وپرورش هنوز این لایحه را به مجلس ارائه نکرده است، گفت: تنها در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس، وزیر آموزش وپرورش به این نکته اشاره کرد که در کمیسیون اجتماعی دولت کلیات این لایحه به تصویب رسیده است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقرر شد که دوشنبه هفته آینده جلسه ‌‌ای میان نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مسئولان آموزش و پرورش دراین رابطه تشکیل شود تا محتویات این لایحه به طور دقیق بررسی شود.

وی تاکید کرد: البته در جلسه روز گذشته، وزیر به مشکلات وزارتخانه و برنامه های پیش رو در سال جاری نیزاشاره کرد؛ همچنین مهم ترین مسئله مورد اشاره نمایندگان در نشست با فانی بحث معیشت فرهنگیان و پرداخت حقوق این قشر ازجامعه بود، البته به بررسی نظام رتبه بندی و پرداخت هماهنگ معلمان به طور دقیق تری پرداخته شود.

سلطانی صبور با بیان اینکه یکی از موارد در لایحه نظام رتبه بندی معلمان افزایش 160 تا 600 هزارتومانی حقوق معلمان ازسال تحصیلی جدید است، تصریح کرد: همانطور که پیشترهم اشاره شد، جزئیات این لایحه هنوز به طور دقیق مشخص نیست و معلوم نبوده که این افزایش حقوق شامل چه افرادی می شود، به عبارت بهتر فرهنگیان باید چه شرایطی برای افزایش حقوق داشته باشند.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: به طورحتم اگر آموزش و پرورش این لایحه را به مجلس ارائه نکند، نمایندگان طرح دو فوریتی نظام رتبه بندی معلمان را دراین زمینه پیگیری می کنند، زیرا تا آغاز سال تحصیلی جدید نظام رتبه بندی معلمان باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، لایحه نظام رتبه بندی معلمان که قرار بود درسال گذشته به مجلس ارائه شود، پس ازیک وقفه یکساله به سال جدید موکول شد و هنوزهم این لایحه درراه مجلس است، اما آن طور که شنیده می شود، نظام رتبه بندی معلمان ازسال تحصیلی جدید در وزارتخانه آموزش و پرورش اجرا می شود، هرچند که به گفته فانی کلیات این لایحه دردولت به تصویب رسیده است، اما جزئیات آن هنوز حتی برای مجلس و نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مشخص نشده و معلوم نیست که افزایش حقوق شامل چند درصد ازمعلمان می شود، به بیان روشن تر دغدغه معیشتی معلمان در حال حاضر مرتفع نشده و فرهنگیان منتظر هستند که جزئیات آن بیشتر مشخص شود.

 

اخبار اجتماعی - خانه ملت