ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آمار رویارویی پیکان و پرسپولیس


تیم‌های پیکان و پرسپولیس تاکنون 25 بار در مسابقات مختلف مقابل هم قرار گرفته اند که اولین بار آن در سال 1348 بوده است که در مسابقات انتخابی باشگاههای تهران دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

خبر آنلاین: عملکرد دو تیم در طول تاریخ بدین صورت بوده است: 15 برد برای پرسپولیس، 6 برد برای پیکان و 4 مساوی. پرسپولیس در این بازی ها 44 گل زده و 25 گل نیز دریافت کرده است.

دو تیم در لیگ برتر 20 بار باهم دیدار کرده اند که 13 برد برای پرسپولیس و 4 برد برای پیکان رقم خورده است و 3 بازی نیز به نتیجه تساوی انجامیده است. پرسپولیس 39 گل زده و در مقابل 22 گل نیز از پیکان دریافت کرده است. در فصل های 84، 90 و 92 تیم پیکان در لیگ برتر حضور نداشت و بنابراین دیداری بین دو تیم انجام نشد. بهترین برد پرسپولیس مقابل پیکان پیروزی 6 گله در دور رفت فصل 91 بود و بدترین شکست این تیم نیز باخت 3- صفر در دور رفت فصل 89 بوده است. پرسپولیس در سه بازی اخیر خود مقابل پیکان پیروز شده است.

محسن خلیلی و کریم انصاری فرد دو مهاجم سابق سرخپوشان با 4 گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در بازی های مقابل پیکان بوده اند.


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس ۱-۰ پیکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار رویارویی های پرسپولیس و راه آهن


در هفته چهاردهم لیگ برتر تیم های راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می روند.

خبرآنلاین: در هفته چهاردهم لیگ برتر تیم های راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می روند.

 این دو تیم باسابقه و قدیمی فوتبال ایران تاکنون 40 بار در رقابتهای رسمی باهم روبرو شده اند. از سال 1347 تاکنون، پرسپولیس 20 برد و راه آهن 8 برد بدست آورده اند و 12 بازی نیز به تساوی انجامیده است. پرسپولیس 62 گل وارد دروازه راه آهن کرده و 28 گل نیز از این تیم دریافت کرده است. 24 بازی دو تیم در لیگ، 12 بازی در جام باشگاههای تهران و 4 بازی نیز در جام حذفی تهران بوده است.

دو تیم در تاریخ لیگ 24 بار باهم دیدار کرده اند که پرسپولیس 10 بار و راه آهن نیز 5 بار برده است. اما در لیگ برتر ، این بازی هفدهمین رویارویی دو تیم محسوب می شود و در 16 بازی قبلی لیگ برتر، پرسپولیس 6 برد و راه آهن نیز 4 برد کسب کرده اند و 6 بازی نیز به تساوی انجامیده است. دیدار رفت دو تیم در فصل گذشته با برد 2- صفر پرسپولیس و دیدار برگشت نیز با برد 1- صفر راه آهن همراه بود.