ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آمار رویارویی های ایران مقابل امارات


تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام 2015 دوشنبه در بریزبین به مصاف امارات می رود.

خبر آنلاین: ایران و امارات تاکنون 15 بار در رقابت های مختلف باهم روبرو شده اند که سهم ایران 11 برد و امارات فقط یک برد بوده و 3 بازی نیز به تساوی انجامیده است. ایران 23 گل وارد دروازه امارات کرده و فقط 4 گل دریافت کرده است.

 ایران در 13 بازی مقابل امارات گلی دریافت نکرده است که آمار فوق العاده ای محسوب می شود. 3 گل امارات در یک بازی دوستانه وارد دروازه تیم ملی شده است.

کریم باقری با 3 گل زده بهترین گلزن ایران در مصاف با امارات بوده است. در بین بازیکنان فعلی نیز هیچکدام سابقه گلزنی به امارات ندارند.

دو تیم تاکنون 4 بار در جام ملت های آسیا باهم روبرو شده اند که 3 برد و یک تساوی برای ایران رقم خورده است؛ برد 3- صفر در جام 1984، برد 1- صفر در جام 1988، تساوی بدون گل در جام 1992 و برد 3- صفر در جام 2011.ایران و امارات چهار سال پیش در  روز 29 دی ماه باهم روبرو شدند که در آن بازی تیم ملی با ترکیب دوم خود 3- صفر امارات را در دوحه شکست داد. آرش افشین، محمد نوری و ولید عباس مدافع اماراتی گلزنان این بازی بودند.

 کارلوس کروش برای اولین بار در تیم ملی ایران مقابل امارات قرار می گیرد. طی چهار سال سکانداری کروش در تیم ملی ، امارات و ایران تا امروز در هیچ مسابقه ای مقابل هم قرار نگرفته بودند.


ویدیو مرتبط :
رایفی پور..رویارویی ایران اسلامی با ایران باستانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار رویارویی تیم های ایران و امارات در آسیا؛ در انتظار صدمین گل‎



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آمار رویارویی تیم های ایران و امارات در آسیا؛ در انتظار صدمین گل‎

در هفته اول از فصل 2013 لیگ قهرمانان آسیا، تیم های تراکتورسازی و سپاهان به مصاف دو تیم اماراتی می روند.

تیم های باشگاهی ایران و امارات تاکنون 52 بار در مسابقات آسیایی روبرو شده اند که 21 برد و 12 باخت برای تیم های ایرانی رقم خورده و 19 بازی نیز به تساوی انجامیده است. ایرانی ها 93 گل زده و 61 گل نیز دریافت کرده اند. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، پاس، سایپا، صبا، مس کرمان و جنوب اهواز تیم هایی هستند که در مسابقات آسیایی با تیم های اماراتی روبرو شده اند و تراکتورسازی نیز اولین رویارویی خود را امروز تجربه خواهد کرد.

بهترین عملکرد در مصاف با اماراتی مربوط به پرسپولیس است که در 9 بازی 5 بار برنده شده و با شکست 6-1 الشباب بهترین نتیجه را نیز مقابل اماراتی ها ثبت کرده است. استقلال نیز با 4 شکست در 11 بازی بدترین عملکرد را داشته و فصل قبل برای اولین بار در خانه به اماراتی ها باخت./خبرآنلاین