ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلکانتارا: مثلث MSN در تاریخ ماندگار می‌شود


ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ تاکید کرد MSN برای همیشه در تاریخ باشگاه بارسلونا جاودانه خواهند ماند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از dpa، جوزپه گواردیولا حاضر نشد قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند. بدین ترتیب او در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

یکی از بازیکنانی که بدون شک از جدایی گواردیولا ناراحت است، تیاگو آلکاناترا، ستاره اسپانیایی بایرن است که با توصیه این مربی اسپانیایی به بایرن مونیخ پیوست.

آلکانتارا درباره جدایی این سرمربی اسپانیایی از باواریای‌ها گفت: این یک واقعیت است که دوست داشتم گواردیولا در بایرن بماند. همه شما می دانید که او چه مربی بزرگی است. گواردیولا بهترین مربی تاریخ فوتبال جهان است.

هنوز مقصد بعدی سرمربی پیشین بارسلونا مشخص نشده است. به احتمال خیلی زیاد او راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد. منچسترسیتی، چلسی و منچستریونایتد از مشتریان این مربی اسپانیایی به شمار می آیند و احتمال پیوستن او به هر یک از این سه تیم وجود دارد.

ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ در ادامه سخنانش به ستایش از خط حمله بارسلونا پرداخت و گفت: لیونل مسی، نیمار و لوییس سوارس، یک خط حمله رویایی را برای بارسلونا تشکیل داده‌اند. بدون شک آنها تاریخ‌ساز خواهند شد. حضور همزمان آنها در خط حمله بارسا می توانند هر تیمی را تهدید کند. همچنان که حضور همزمان ژاوی هرناندس با آندرس اینیستا، مسی با ساموئل اتوئو و تیری آنری و مسی در تاریخ بارسلونا ماندگار شدند، اطمینان دارم MSN نیز برای همیشه در تاریخ بارسلونا جاوادن خواهند ماند. آنها در سال 2015 عملکرد درخشانی داشتند و اطمینان دارم که شایسته رسیدن به توپ طلا هستند.

ستاره سابق بارسلونا درباره عملکرد بارسلونا و بایرن در فصل جاری گفت: هم بایرن و هم بارسلونا، فصل را بسیار خوب شروع کردند اما هنوز در میانه فصل هستیم و زود است در این زمینه قضاوت کنیم. تیم های دیگری هم هستند که عملکرد خوبی داشتند و این شانس را دارند که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند. برای قضاوت زود است. باید تا پایان فصل صبر کرد.

در دیدار بارسلونا مقابل اسپانیول، شعارهای نژاد پرستانه‌ای علیه نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا سر داده شد. آلکانتارا در واکنش به این موضوع افزود: این بدترین چیزی است که در فوتبال رخ می دهد و چهره آن را به کلی لکه‌دار می کند. بعضی از تماشاگران به ورزشگاه نمی آیند که فوتبال نگاه کنند، بلکه تنها برای ناسزا گفتن به ورزشگاه می آیند. انسان ها در همه چیز مساوی هستند. چه چیزی باعث می شود تا سفیدها بهتر از سیاه ها باشند؟


ویدیو مرتبط :
مثلث MSN برتر از مثلث برمودا !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

MSN بهترین مثلث هجومی تاریخ بارسلونا شد


تیم بارسلونا توانست در یک دیدار یک طرفه به کمک مثلث خط هجومی اش با 6 گل ختافه را شکست دهد.

کاپ: تیم بارسلونا توانست در یک دیدار یک طرفه به کمک مثلث خط هجومی اش با 6 گل ختافه را شکست دهد.

در این دیدار مثلث خط هجومی بارسا بار دیگر درخشید و 5 گل از 6 گل این تیم را به ثمر رساند. اما گل های مسی، سوارز و نیمار نه تنها باعث پیروزی پر گل بارسا شد، بلکه این سه را به عنوان بهترین مثلث هجومی تاریخ بارسلونا معرفی کرد. MSN در این فصل توانسته اند 102 گل به ثمر برسانند که دو گل بیشتر از گل های مثلث هجومی بارسا در فصل 2009 است که در آن مسی و هانری و اتوو توانستند 100 گل به ثمر برسانند و بارسا را به سه گانه رساندند.

MSN بهترین مثلث هجومی تاریخ بارسلونا شد

نکته جالب در این خصوص این است که بارسا حداقل 7 بازی تا انتهای فصل در پیش دارد و سوارز هم در ابتدای فصل به دلیل محرومیت بخش قابل توجهی از مسابقات را از دست داد. از 102 گل مثلث MSN ، مسی توانسته 49 گل و نیمار و سوارز هم به ترتیب 32 و 21  گل به ثمر رساندند.