ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آقای اسطوره به زندان می رود(+عکس)



 اخبار ورزشی - به دلیل تخلف مالیاتی
آقای اسطوره به زندان می رود

پائولو مالدینی اسطوره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان به دلیل ز تحت تعقیب قرار گرفته است و خطر زندانی شدن او را تهدید می کند.

به گزارش  جام جم ورزشی پائولو مالدینی متهم است که از پرداخت مالیات فرار کرده است و حتی 40 هزار یورو رشوه داده است. دادستان میلان این ادعا را مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری thelocal مالدینی 46 ساله برای اثبات بی گناهی خود باید در دادگاه ادله و شواهد کافی داشته باشد در غیر اینصورت به بیست ماه زندان محکوم خواهد شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پائولو مالدینی

اخبار ورزشی - جام جم ورزشی


ویدیو مرتبط :
آقا زاده به زندان می رود!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پانصدمین کاپیتانی آقای اسطوره+عکس



 اخبار ورزشی  - پانصدمین کاپیتانی آقای اسطوره+عکس

  به ندرت در فوتبال دنیا اتفاق می افتد که یک بازیکن برای پانصدمین بار بازوبند کاپیتانی را به بازویش ببندد.

به گزارش جام جم ورزشی ، در همین ایران خودمان بازیکن با یک فصل بازی کردن حتی در پرطرفدارترین تیم های ایران کاپیتان می شود اما در لیگ های معتبر اروپایی هر کسی شایسته بستن بازوبند کاپیتانی نیست. این را گفتیم تا به اتفاق جالبی در دیدار چلسی و کریستال پالاس برسیم که روز گذشته در لیگ برتر انگلیس برگزار شد. در این دیدار جان تری کاپیتان آبی های لندن برای پانصدمین بار بازوبند کاپیتانی تیمش را به دست بست. این رکورد حیرت انگیزی برای این اسطوره چلسی است.

چلسی دو بر یک کریستال پالاس را برد.

این هم تصویری از اسطوره چلسی که بر روی پیراهنش تعداد بازی هایی که کاپیتان بوده را درج کرده است:

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال انگلیس

 اخبار ورزشی - جام جم