ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آغاز مربیگری مهدوی‌کیا در هامبورگ


روزنامه بیلد آلمان از بازگشت مهدی مهدوی کیا به فوتبال آلمان و مربیگری او در هامبورگ خبر داد.

ایسنا: کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران به زودی کار خود را در عرصه مربیگری آغاز خواهد کرد و به عنوان مربی در تیم جوانان هامبورگ مشغول به کار خواهد شد.

مهدوی‌کیا که سابقه بازی در بوندسلیگا و پوشیدن پیراهن تیم‌هایی چون بوخوم، هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت را در کارنامه دارد، قرار است به هامبورگ بازگردد و هدایت تیم جوانانش را بر عهده بگیرد.

مهدوی‌کیا که 8 سال در این تیم آلمانی توپ زده و از محبوبیت بالایی نزد هوادارانش برخوردار است، درباره فعالیتش در هامبورگ به روزنامه بیلد گفت: از این سمت بسیار خوشحالم و دوست دارم فعالیتم را در مربیگری آغاز کنم.

به نوشته روزنامه بیلد آلمان، مهدوی کیا 37 ساله از ابتدای فصل آینده به عنوان مربی در تیم سوم هامبورگ مشغول به کار خواهد شد اما پیش از آن باید گواهی‌نامه مربیگری خود را دریافت کند.

پایگاه اینترنتی روزنامه آبندبلات همچنین نوشت مهدوی‌کیا با داشتن 110 بازی ملی، در ایران به تازگی باشگاهی را پایه‌گذاری کرده است. این باشگاه که هم‌اکنون مشغول استعدادیابی در میان جوانان است، قرار است در آینده به تیم بزرگی بدل شود.

این روزنامه آلمانی اسم تیم کنونی مهدوی‌کیا را اف سی کیا خوانده و نوشته این تیم متشکل از بازیکنان زیر 11 سال است.


ویدیو مرتبط :
تشویق مهدوی کیا در هامبورگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز به کار مهدوی کیا در هامبورگ + تصاویر


کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که به عنوان مربی در تیم‌های پایه‌ای هامبورگ منصوب شده است، کار خود را در این باشگاه آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم: چندی پیش از سوی باشگاه هامبورگ آلمان، مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان این باشگاه انتخاب شد.

مهدوی‌کیا که دورانی درخشان در فوتبال آلمان به ویژه باشگاه هامبورگ داشته است، همچنین به عنوان مربی تخصصی تمام رده‌های سنی هامبورگ در زمینه‌های سانتر و ضربات ایستگاهی انتخاب شده و قرار است در زمینه‌های تاکتیک‌های هجومی مربیان آکادمی این باشگاه را همراهی کند.

مهدوی‌کیا به تازگی کار خود را به مربی اختصاصى در بخش هجومى با تیم‌هاى زیر 17 و 19 سال باشگاه هامبورگ آغاز کرده است و از دو هفته آینده با تیم زیر 16 سال این باشگاه هم خواهد بود. او به زودى در کلاس‌های مربیگرى آلمان شرکت می‌کند.

تصاویر حضور مهدی مهدوی‌کیا در تمرینات تیم هامبورگ آلمان در زیر می‌آید:

آغاز به کار مهدوی کیا در هامبورگ + تصاویر

آغاز به کار مهدوی کیا در هامبورگ + تصاویر

آغاز به کار مهدوی کیا در هامبورگ + تصاویر