ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آغاز روزهای پرفشار درخشان


جمید درخشان سرمربی پرسپولیس که به واسطه برد در دربی مدتها در حاشیه امنیت قرار داشت با سومین شکست متوالی در لیگ برای اولین بار هواداران را مخالف خود دید؛ آنهایی که عقیده دارند علی دایی باید برگردد.

ورزش سه: جمید درخشان سرمربی پرسپولیس که به واسطه برد در دربی مدتها در حاشیه امنیت قرار داشت با سموین شکست متوالی در لیگ برای اولین بار هواداران را مخالف خود دید؛ آنهایی که عقیده دارند علی دایی باید برگردد.

در شرایطی که پرسپولیس در بازی امروز نمایش قابل قبولی داشت و حتی می‌ توانست برنده مسابقه باشد ، ذوب آهنی ها با فرصت طلبی سه امتیاز این بازی را گرفتند تا هشتمین باخت پرسپولیس در 17 هفته رقم بخورد . این رقم عجیبی است که کمتر در این باشگاه سابقه داشته و آنها نزدیک به نیمی از بازی های خود را از دست داده اند . جالب اینکه درخشان امروز با یکی از خریدهای خارجی اش به زمین رفت که این بازیکن برزیلی تاثیر خاصی در بازی نداشت و در سطح بقیه بود .

در این فضا ، یک شکست دیگر واقعا بالاتر از حد تحمل هواداران بود و آنها به سرعت از درخشان با شعار "حیاکن رهاکن " استقبال کردند . او که تیمش هفته آینده با ملوان بازی دارد با هرنتیجه ای جز برد روزهای بدتری هم خواهد داشت ، چه ، درخشان با تیم کامل در تعطیلات تمرینات مفصلی را پشت سر گذاشته و دیگر بهانه ای هم ندارد .


ویدیو مرتبط :
آب پاش پرفشار- آب پاش پرفشار صنعتی- آب پاش پرفشار دستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز درخشان اتلتیكومادرید



 

 

 

آغاز درخشان اتلتیكومادرید

 

/هفته اول لالیگا اسپانیا/

آغاز درخشان اتلتیكومادرید

شاگردان كیكه سانچس فلورس در اولین بازی خود در لالیگا برابر خیخون به پیروزی رسیدند.

تیم فوتبال اتلتیكومادرید با نتیجه 4 بر صفر برابر اسپورتینگ خیخون به برتری دست پیدا كرد.

گل‌های اتلتیكومادرید را خورادو 11، فورلان 39 و 63 و سیمائو 90 به ثمر رساندند.

در پایان هفته اول لالیگا اتلتیكومادرید، سویا، بارسلونا و اسپانیول رتبه‌های اول تا چهارم را اشغال كردند.