ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشتی کنان دایی و کریمی به هم خورد


خیلی ها در تلاش هستند تا علی دایی و علی کریمی را با هم آشتی بدهند.

مشرق: از امروز چهارشنبه تمرینات تیم ستارگان فوتبال ایران برای بازی مقابل تیم ستارگان جهان شروع می شود.ستاره های زیادی قرار است در این رقابت ها حضور داشته باشند که از جمله می توان به علی دایی و علی کریمی اشاره کرد.

خیلی از فوتبالی ها در سال های گذشته تلاش زیادی کرده بودند تا با استفاده از مناسبت های مختلف این دو نفر را با یکدیگر آشتی بدهدند اما هر بار و بنا به دلایلی این اتفاق نمی افتاد.

بازی با تیم ستارگان جهان(یاران فیگو) یکی دیگر از این مناسبت ها است که اهالی فوتبال را بسیج کرده تا برای آشتی دادن "دو علی" تلاش کنند.

طبق اخبار رسیده قرار بود فوتبالی ها امروز دایی و کریمی را در تمرین این تیم آشتی بدهند اما اظهار نظر علی دایی و اینکه به خاطر هم زمان بودن تمرین این تیم با تمرین صبا نمی تواند در نخستین تمرین ستاره ها حضور داشته باشد آشتی کنان را خراب کرد. روزنامه پیروزی در این مورد و به نقل از علی دایی نوشته است:«صبا تمرین دارد و نمی توانم امروز به تمرین تیم ستارگان بروم.»


ویدیو مرتبط :
مراسم آشتی کنان علی کریمی و دایی در سال 87

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشتی‌کنان دایی و کریمی به هم خورد


هر سال در ماه مبارک رمضان رقابت‌های جام ستارگان با حضور ستارگان فوتبال، سینما و موسیقی برگزار می‌شود و امسال هم این رقابت‌ها در حال برگزاری است.

خبر ورزشی: هر سال در ماه مبارک رمضان رقابت‌های جام ستارگان با حضور ستارگان فوتبال، سینما و موسیقی برگزار می‌شود و امسال هم این رقابت‌ها در حال برگزاری است.

 براساس قرعه‌كشی این رقابت‌ها دو تیم بازیكنان 98 و پیشكسوتان پرسپولیس در گروه B قرار گرفته و امشب در حالی به مصاف یكدیگر می‌روند كه گفته می‌شود برخی بازیكنان تیم 98 قصد دارند علی دایی و علی كریمی را آشتی بدهند. البته قرار آشتی‌كنان این دو چهره سرشناس فوتبالی بدون اطلاع خودشان از چند روز قبل و پس از قرعه‌كشی مسابقات جام ستارگان گذاشته شد. برخی از دوستان دو طرف پا را فراتر نهاده و خبر آشتی‌كنان دایی و كریمی را رسانه‌ای كردند غافل از آنكه... آنهایی كه از نزدیك علی دایی و علی كریمی را می‌شناسند به خوبی می‌دانند این دو روحیات خاصی داشته و با پادرمیانی این و آن آشتی نمی‌كنند.

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید علی كریمی كه معمولاً برای فوتبال این شهر و آن شهر نمی‌رود و فقط در بازی‌های خیرخواهانه پایتخت شركت می‌كند، ابتدا قصد داشت به همراه تیم پیشكسوتان پرسپولیس در جام ستارگان حاضر شود اما وقتی شستش خبردار شد می‌خواهند در بازی با تیم 98 او را با علی دایی آشتی بدهند، ناگهان منصرف شد.

ظاهراً 2، 3 نفر از دوستان مشترك طرفین خیلی سعی كردند جادوگر را راضی به حضور در ورزشگاه شهید كشوری كنند ولی تلاش آنها به سرانجامی نرسید. علی كریمی راضی به آشتی كردن نشد كه نشد! البته جادوگر با دایی مشكل ندارد و مشكل اصلی‌اش با كسانی است كه می‌خواستند از آشتی‌كنان او و دایی به نفع خودشان بهره‌برداری كنند!