ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آزمون به رده دوم جدول گلزنان صعود کرد


مهاجم جوان کشورمان به رده دوم جدول گلزنان مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا صعود کرد.

خبرگزاری فارس: رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا شب گذشته با برگزاری 16 دیدار در کشورهای مختلف این قاره پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم ملی کشورمان موفق شد در خانه هند این تیم را با 3 گل شکست دهد.

گل اول ایران را در این دیدار سردار آزمون، مهاجم جوان و آینده‌دار کشورمان به ثمر رساند تا جمع گل‌های این مهاجم در این رقابت‌ها به 4 گل برسد.

بر همین اساس سردار آزمون در پایان هفته چهارم این رقابت‌ها همراه با 6 مهاجم دیگر پس از محمد الشهلاوی که با 5 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد، در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
جدول رده بندیه وحشی ترین بازیکنانه لالیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود سپاهان به رده دوم جدول/ شکست دوباره راه‌آهن با دایی



گزارش بازی سپاهان و راه‌آهن

صعود سپاهان به رده دوم جدول/ شکست دوباره راه‌آهن با دایی

سپاهان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر مقابل راه‌آهن به برتری یک بر صفر رسید.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سپاهان در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. سپاهان در این دیدار به برتری یک بر صفر رسید.

تک گل این مسابقه را جواهیر سوکای در دقیقه 81 به ثمر رساند. مهرداد کفشگری، ابراهیم کریمی و مجتبی شیری از راه‌آهن و میلان سوشاک، اروین بلکو، محسن ایرانژاد و علی احمدی از سپاهان کارت زرد دریافت کردند. سپاهان با این پیروزی 47 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

در دقیقه 25 مسابقه شوت مجتبی شیری به تیر دروازه سپاهان برخورد کرد./فارس