ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرسن ونگر از همسرش جدا شد


سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال به زندگی مشترک خود با همسرش پایان داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه سان انگلیس، آرسن ونگر به طور رسمی و با حکم یک قاضی در پاریس از همسر خود آنیه جدا شد. به نوشته این نشریه ونگر اگرچه از همسری که از وی یک دختر 18 ساله دارد، جدا شده است، اما از وی حمایت مالی خواهد کرد.

طبق ادعای یک منبع نزدیک به خانواده ونگر، سرمربی آرسنال و همسرش اموالی را که در مدت زندگی مشترک‌شان به دست آورده‌اند، تقسیم کرده‌اند به صورت توافقی از یکدیگر جدا شده‌اند.

جدایی رسمی ونگر از همسرش چند هفته پس از آن رخ داده است که برخی از رسانه‌های انگلیسی گزارش کردند که سرمربی توپچی‌ها پیش از ازدواج، با یک خواننده فرانسوی رابطه داشته است.


ویدیو مرتبط :
آرسن ونگر نقش زمین شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد



 

 

آرسن ونگر:فابرگاس به بازی چلسی هم نمی‌رسد

 

سرمربی آرسنال با ناامیدی از احتمال غیبت فابرگاس در دیدار حساس مقابل چلسی خبر داد.

سسک فابرگاس که با مشکل آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند، در حال پشت سر گذاشتن دوران نقاهت است اما به دیدار هفته آینده تیمش مقابل چلسی صدرنشین نخواهد رسید.

هافبک اسپانیایی توپچی‌های لندن 10 روز پیش در دیدار مقابل ساندرلند از ناحیه عضله همسترینگ آسیب دید و علاوه بر غیبت در دیدار مقابل پارتیزان بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا داربی حساس و سرنوشت‌ساز لندن را هم از دست داد.

آرسن ونگر درباره‌ی آخرین وضعیت کاپیتان تیمش گفت: فابرگاس مسلما به دیدار مقابل پارتیزان بلگراد نخواهد رسید اما تمرین‌های اختصاصی‌اش را با شدت بیشتری انجام می‌دهد تا بتواند مقابل چلسی به میدان برود. هرچند با توجه به مشکلی که دارد، بعید به نظر می‌رسد برای دیدار یکشنبه آماده شود.

تیم فوتبال آرسنال که از شش بازی خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس، 11 امتیاز به دست آورده و در مکان دوم جدول قرار گرفته است، یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس، داربی لندن را مقابل چلسی برگزار خواهد کرد.

شاگردان آنجلوتی با وجود شکست در هفته ششم رقابت‌ها مقابل منچسترسیتی، همچنان با 15 امتیاز، صدر جدول را در اختیار دارند.