ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آذری : از لیگ قهرمانان آسیا انصراف می‌دهیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

  مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد که این باشگاه حاضر نیست در کشور ثالث با تیم‌های عربستانی بازی کند.

سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، در مورد اینکه مهدی تاج گفته که شاید نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند، گفت: حرف تاج درست است و نباید زیر بار حرف زور عربستانی‌ها رفت. در نظام دیپلماسی ما زیر بار حرف زور نرفتیم و با منطق کارها را پیش بردیم اکنون نیز باید با دیپلماسی قوی این مسئله را حل کنیم.

وی تصریح کرد: بازی با نمایندگان عربستان در کشور ثالث را نمی‌پذیریم و در چنین شرایطی تصمیم به کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه علی کفاشیان گفته که در این زمینه باید جلسه‌ای تشکیل شود، اظهار داشت: به جای تاج، باید کفاشیان صحبت می‌کرد و از مواضع تیم‌های ایرانی در AFC دفاع می‌کرد. حاضر نیستیم زیر بار حرف زور عربستانی‌ها برویم.

 

 احبار  ورزشی  - میزان 


ویدیو مرتبط :
بازی پرطرفدارترین تیم‌های آسیا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تدارکات سازمان لیگ در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا



 

 

تدارکات سازمان لیگ در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

 

سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران برای تماشاگرانی که در بازی تیم ذوب آهن و کره جنوبی در ورزشگاه حضور خواهد داشت ،تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، سازمان لیگ حرفه ای فوتبال 1500 کاور مخصوص برای تماشاگران ایرانی در نظر گرفته که در صورت سرد بودن هوای توکیو ،تماشاگران بتوانند از آن استفاده کنند.همچنین پرچم ایران در سایزهای25 و 50 متری و حدود 200 عدد پرچم کوچک در اختیار تماشاگران ایرانی قرار خواهد گرفت .

طبق اعلام سازمان لیگ برتر با ایرانیان مقیم ژاپن مذاکراتی صورت گرفته تا برای تشویق تیم ذوب آهن به ورزشگاه بیایند.

پیش بینی می شود تا حدود 500 تا 1000 تماشاگر برای دیدن این بازی به استادیوم بروند