ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت مصدومیت بنگر


کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت پزشکی ۳ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا علی عسگری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته همراه با این تیم تمرین نکرد و با حضور در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر به درمان ‌آسیب‌دیدگی‌اش پرداخت امروز هم فیزیوتراپی خواهد کرد و اگر پزشکان این تیم تشخیص دهند او تمرین سبکی هم انجام خواهد داد.

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت این بازیکن اعلام داشته که احساس درد و کشیدگی در کشاله ران خود دارد و آنها تلاش خواهند کرد تا علی‌عسگری بتواند پرسپولیس را در بازی روز جمعه مقابل پیکان همراهی کند.

همچنین آخرین خبر در مورد محسن بنگر و مصدومیت وی این است که قرار شد روز سه‌شنبه هفته آینده گچ پای او باز شود و اگر بنگر دیگر احساس درد نداشت تمرینات سبکش را آغاز کند اما اگر این مدافع باز هم در پایش احساس درد داشته باشد دوباره پای او گچ گرفته خواهد شد.

همچنین کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت رضا نوروزی مهاجم این تیم تصریح کرد: زمانی که تیم پرسپولیس در قطر بود رضا نوروزی در تمریناتش ضربه‌ای به ناحیه دوقلوی او خورده شده که باعث آسیب‌دیدگی این بازیکن از این ناحیه شده است و فعلاً مشغول فیزیوتراپی است تا مصدومیت این مهاجم هم برطرف شود.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت از مصدومیت نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت مصدومیت اکبرپور



اخبار,اخبار ورزشی ,مصدومیت اکبرپور

 

اخبار ورزشی - آخرین وضعیت مصدومیت اکبرپور

امین نوروزی وضعیت مصدومیت بازیکن استقلال را تشریح کرد.

به نقل از سایت باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی در ارتباط با وضعیت سیاوش اکبرپور اظهار داشت: با توجه به دردی که این بازیکن در ناحیه ستون فقرات کمری دارد نیاز به عکس و آزمایشات بیشتری دارد و فعلا باید فیزیوتراپی انجام دهد.

معاون پزشکی_ورزشی باشگاه استقلال در خصوص این که این بازیکن به بازی با الجزیره می‌رسد، اعلام کرد: وضعیت اکبرپور برای بازی با الجزیره روز دوشنبه مشخص می‌شود.
اخبار ورزشی - سایت باشگاه استقلال