ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین مدال ایران را دوستی گرفت


بانوی کاراته‌کای وزن ۵۰- کیلوگرم کشورمان آخرین مدال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون را کسب کرد.

تسنیم: بانوی کاراته‌کای وزن ۵۰- کیلوگرم کشورمان آخرین مدال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون را کسب کرد.

نسرین دوستی در چهارمین مبارزه‌اش و برای رسیدن به مدال برنز با النورا کامچیبکوا از قرقیزستان روبرو شد و با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسید و به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید.

نشان برنز دوستی آخرین مدال کاروان ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود.

وی در مبارزه‌ مرحله نیمه نهایی مقابل خوپووتس از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به فینال نرسید. او همچنین در مرحله یک چهارم  نهایی، سوکا تندل از اندونزی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت. دوستی در دیدار اولش هم مقابل جیویی کانگ از کره شمالی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسیده بود.


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای مدال برنز نسرین دوستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نسرین دوستی به مقام سوم رسید/ برنز آخرین مدال کاروان ایران



اخبار,اخبارورزشی,بازی‌های آسیایی اینچئون

 
اخبار ورزشی  -  گزارش از اینچئون
  نسرین دوستی به مقام سوم رسید/ برنز آخرین مدال کاروان ایران

نماینده وزن 50- کیلوگرم کاراته زنان ایران مقابل حریف قرقیز پیروز شد و به مدال برنز رسید.

به گزارش  فارس از اینچئون، نسرین دوستی که در سومین مبارزه‌اش در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریفی از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به فینال نرسید در مرحله شانس مجدد برابر حریفی از قرقیزستان قرار گرفت و با نتیجه شش بر یک پیروز شد.

دوستی با این برد به مدال برنز رسید تا آخرین مدال کاروان کشورمان هم بدست آید و در مجموع ایران به 57 مدال (21 طلا، 18 نقره و 18 برنز) برسد.

دوستی در مرحله یک چهارم  نهایی، کاراته‌کای اندونزیایی را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت. دوستی در دیدار اولش هم مقابل ورزشکاری از کره شمالی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسیده بود.


  اخبار ورزشی  - فارس