ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آبی های لندن 6 امتیازی شدند


چلسی در استمفوردبریج موفق شد تیم تازه لیگ برتری لسترسیتی را با دو گل کاستا و هازارد شکست دهد.

سایت برنامه نود: چلسی در استمفوردبریج موفق شد تیم تازه لیگ برتری لسترسیتی را با دو گل کاستا و هازارد شکست دهد.

تیمهای چلسی و لسترسیتی در روز اول از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر انگلستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم آقای خاص موفق شد با برتری ۲-۰ برابر لسترسیتی، به سه امتیاز دیگر برسد.

 این مسابقه در وزشگاه استمفوردبریج و با قضاوت لی میسون برگزار شد، چلسی در حالی پای به دیدار گذاشته بود که بعد از برد ۳-۱ در هفته اول، مقابل برنلی، باز هم مقابل یک تازه لیگ برتری قرار گرفته بود، از طرفی لستر هم بعد از تساوی ۲-۲ مقابل حریف سرسخت خود اورتون در هفته اول، به این دیدار پای گذاشته بود.

در نیمه اول این دیدار دو تیم بازی چندان جذابی از خود به نمایش گذاشتند، کمتر پیش آمد که در که در نیمه نخست بازی، دو تیم موقعیت های خطرناکی بدست آوردند، چند موقعیت نصفه و نیمه دو تیم نیز با واکنش های خوب مدافعین و دروازه بانان هر یک از دو تیم، به ثمر ننشست.

 شاید حتی بتوان اذعان کرد که نیمه اول متعلق به لسترسیتی بود، آنها نه تنها حریف قدر خود را از رسیدن به دروازه شان ناکام گذاشتند بلکه هر از گاهی نیز با پاسکاری های خوب به دروازه چلسی نزدیک می شدند.

با شروع نیمه دوم شاهد یک پانزده دقیقه ابتدایی طوفانی از سوی هر دو تیم بود، ابتدا هازارد تیر دروازه میهمان را لرزاند، سپس ایوانوویچ با یک ضربه سر عالی دروازه لستر را تهدید کرد که اشمایکل به خوبی توپ را دفع کرد، در ادامه میهمان نیز میتوانست به گل برسد، ولی دفع عالی کرتیوس روی موقعیت تک به تک، لستر را از رسیدن به گلی حیاتی روی ضد حمله باز داشت.

در ادامه چلسی باز هم به فشار حملات خود افزود، فابرگاس ضربه ای چیپی روانه دروازه حریف کرد که باز هم اشمایکل حریف را ناکام گذاشت.

بالاخره دقیقه ۶۳ ، قفل دروازه لسترسیتی باز شد، حرکت عالی ایوانوویچ روی پاس اسکار، با عبور از دو مدافع حریف و پاس در عرض برای کاستا، چلسی را به گل اول رساند. در ادامه دفاع لسترسیتی کمی باز عمل کرد و آنها به دنبال جبران گل خورده بودند که توسط هازارد برای بار دوم دروازه شان را باز شده دیدند.

هازارد در دقیقه ۷۷ با حرکت در محوطه جریمه و فریب مدافعین حریف، ضربه زمینی را روانه دروازه کرد که با برخورد به پای مورگان تغییر جهت داد و راهی دروازه شد.

به این ترتیب چلسی در لیگ برتر بعد از دو هفته شش امتیازی شد.

ترکیب چلسی :

کرتیوس، آزپیلیکوئتا، تری، کیهیل، ایوانوویچ، فابرگاس، ماتیچ، اسکار (ویلیان - ۷۰ ) ، هازارد، شورله (رامیرس - ۶۴) ، کاستا (دروگبا - ۸۰ )

ترکیب لسترسیتی :

اشمایکل، کانچسکی، دی لائت، مورگان، مور، هاموند (تیلور فلچر - ۷۳) ، کینگ، مهرز (آلبرایتون ۶۸ ) ، شلاپ، نوگنت، خوزه لئوناردو (کریس وود - ۸۵)


ویدیو مرتبط :
جذابیت های سفر به لندن - لندن انگلیس در گذر ثانیه‌ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چلسی 4 – ردینگ 2:آبی‌های لندن صدرنشین شدند



چلسی 4 – ردینگ 2: آزار فوق‌العاده بود

مردان روبرتو دی‌متئو شکست مقابل ردینگ تازه‌وارد را به پیروزی تبدیل کردند.

سایت گل – فرناندو تورس گل ارزشمندی زد تا چلسی بتواند باخت مقابل ردینگ را به برد تبدیل کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ادن آزار نمایشی فوق‌العاده داشت و سه گل ساخت.

اولین گل بازی با خطای کریس گونتر روی آزار شکل گرفت. این خطا منجر به پنالتی شد و فرانک لمپارد در دقیقه 18 دروازه آدام فدریچی را از روی نقطه پنالتی گشود.

اما این برتری تنها هفت دقیقه دوام داشت و پاول پوگربنیاک روی سانتر گرث مک‌کلیری توپ را با سر به گوشه بالای دروازه پتر چک زد و بازی را به تساوی کشاند.

دنی گوثری در دقیقه 29 تیم میهمان را پیش انداخت. جان تری در فاصله 20 متری دروازه روی جوبی مک‌آناف خطا کرد و ضربه ایستگاهی زمینی گوثری را پتر چک می‌توانست به‌آسانی مهار کند اما با اشتباه مسلم او بود که توپ از دستانش گریخت و وارد دروازه شد.

چلسی با وجود نمایش درخشان آزار نتوانست در نیمه اول به گل دیگری برسد.

روبرتو دی‌متئو در نیمه دوم اسکار را به‌جای رامیرس هم‌وطنش به میدان فرستاد. این اولین بازی اسکار در استمفورد بریج بود.

سرانجام چلسی در دقیقه 70 به گل رسید. گری کیهیل با شوتی از راه دور که مقابل دستان فدریچی استرالیایی به زمین خورد بازی را به تساوی کشاند.

چلسی برای برد فشار آورد و فرناندو تورس سرانجام در دقیقه 81 گل برتری را زد. او روی پاس اشلی کول از دفاع سرسخت ردینگ گریخت و توپ را وارد دروازه بدون دروازه‌بان حریف کرد. البته این گل اندکی مشکوک به آفساید بود.

در هر حال چلسی گل چهارم را هم در دقیقه 95 زد. فدریچی در یکی از ضربات کرنر به پیش تاخت ولی توپ به دست چلسی افتاد و آزار ضدحمله سریعی تدارک دید و توپ را به برانیسلاو ایوانوویچ سپرد تا او دروازه خالی حریف را باز کند./گل