ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آبروریزی فدراسیون تیراندازی ایران


دارنده مدال طلای کامپوند قهرمانی آسیا با مثبت شدن تست دوپینگ دو سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

ایسنا: دارنده مدال طلای کامپوند قهرمانی آسیا با مثبت شدن تست دوپینگ دو سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

فدراسیون جهانی تیروکمان با اعلام مثبت شدن تست دوپینگ حمزه نکویی اعلام کرد که مدال طلای این ورزشکار در مسابقات قهرمانی آسیا پس گرفته خواهد شد و بر این اساس رده بندی این مسابقات هم تغییر می‌کند.

نکویی با توجه به مثبت شدن تست دوپینگ دو سال از حضور در میادین مسابقه محروم شده است.


ویدیو مرتبط :
بحران فدراسیون تیراندازی با دو رییس در آستانه مسابقات المپیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توافق فدراسیون فوتبال نیجریه با ایران برای پرداخت غرامت بازی انجام نشده



 

 

توافق فدراسیون فوتبال نیجریه با ایران برای پرداخت غرامت بازی انجام نشده

 

فدراسیون فوتبال نیجریه از توافق با فدراسیون ایران در مورد پرداخت مبلغ 200 تا 250 هزار دلار به عنوان غرامت در ازای انصراف از انجام بازی دوستانه ای که قرار بود 26 آبان ماه گذشته در تهران برگزار شود، خبر داد.

سایت های خبری نیجریه روز چهارشنبه در این خصوص نوشتند: ''اولاجیر آدمولا'' سخنگوی فدراسیون نیجریه اعلام کرده است، دو طرف در مورد مبلغ فوق به توافق رسیده اند و فدراسیون نیجریه به زودی این مبلغ را به فدارسیون ایران پرداخت خواهد کرد.

این در حالیست که فدراسیون ایران در ابتدا مبلغ 300 هزار دلار را درخواست کرده بود و چندی پیش هم ''موسی آمادو'' دبیر کل فدراسیون فوتبال نیجریه گفته بود، مذاکرات هنوز ادامه دارد.

به گفته مقامات نیجریه ای اگر ایران از طریق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) درخواست غرامت می کرد، این مبلغ بسیار بیشتر می شد.

نیجریه دلیل لغو دیدار دوستانه با ایران را غیبت تعدادی از بازیکنان کلیدی خود اعلام کرده بود.