اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عمران زاده از روزنامه پیروزی شکایت کرد


مدافع آبی‌پوشان از شکایت وکیلش علیه روزنامه‌ای که عکس او را در حال قلیان کشی چاپ کرده است، خبر داد.

ایسنا: حنیف عمران‌زاده در واکنش به عکسی که از او در صفحه اول روزنامه‌ پیروزی چاپ شده است، گفت: این صحنه ساختگی است و وکیلم از این روزنامه‌ شکایت کرده و با پیگیری‌های لازم مسئولان این روزنامه‌ باید در دادگاه پاسخگو باشند. مطمئنم که آنها می‌خواهند تمرکز ما را پیش از داربی بر هم بریزند ولی ما اسیر این فضاسازی نمی‌شویم. نمی‌خواهم ذهنم را مشغول این صحبت‌ها و این مطالب حاشیه‌ای کنم و می‌خواهم با تمام قدرت در داربی بازی کنم. حاشیه سازان مطمئن باشند که تیرشان به سنگ می‌خورد و به هدف‌شان نمی‌رسند.

او در پایان با اشاره به پیروزی تیمش برابر راه‌آهن افزود: ما با پیروزی در هفته‌ قبل صدر جدول را هم چنان حفظ ‌کرده‌ایم و می‌خواهیم با ارائه یک عملکرد خوب و زیبا صدر جدول را باز هم حفظ کنیم. استقلال روند رو به رشدش را ادامه می‌دهد و تیم ما اسیر حاشیه سازان نخواهد شد.


ویدیو مرتبط :
جنجال لقب جدید آقای خاص و شکایت از روزنامه مارکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش روزنامه‌ پیروزی به شکایت عمران‌زاده


سردبیر روزنامه‌ "پیروزی " به شکایت بازیکن استقلال از خود واکنش نشان داد.

ایسنا: حسین قدوسی در واکنش به شکایت حنیف عمران‌زاده از خود اظهار کرد: این عکس در فضای مجازی منتشر شده و پیش از این هم یکی از سایت‌های ورزشی از آن استفاده کرده بود. روزنامه‌ پیروزی هم امروز این عکس را کار کرد.

او در پاسخ به این سوال که هدف روزنامه‌ پیروزی از انتشار این عکس پیش از داربی چه بود، گفت: وقتی یک سری دوستان برای محرومیت دو بازیکن پرسپولیس تلاش می‌کنند و به این قضیه دامن می‌زنند، ما هم یک عکس را منتشر ‌کرده‌ایم. متاسفانه بعضی از دوستان با اقداماتی به دنبال محروم کردن صادقیان و مسلمان بودند. قصد متشنج شدن فضا پیش از داربی را نداشته‌ایم. اتفاقا جو زمانی متشنج می‌شود که باشگاه استقلال رسما بیانیه‌ای علیه پرسپولیس منتشر می‌کند و حتی در آن بیانیه داور احتمالی داربی هم از حملات آنها مصون نمی‌ماند. این کار بود که جو را متشنج کرد و باشگاه پرسپولیس هم مجبور شد به این بیانیه پاسخ دهد.

 روزنامه‌ "پیروزی" امروز در صفحه نخست خود عکسی از حنیف عمران‌زاده و سیدمهدی رحمتی را در حال کشیدن قلیان منتشر کرد. بازیکن استقلال هم در واکنش به این اتفاق از سردبیر این روزنامه‌ به دادسرای عالی فرهنگ و رسانه شکایت کرد.