اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش روزنامه‌ پیروزی به شکایت عمران‌زاده


سردبیر روزنامه‌ "پیروزی " به شکایت بازیکن استقلال از خود واکنش نشان داد.

ایسنا: حسین قدوسی در واکنش به شکایت حنیف عمران‌زاده از خود اظهار کرد: این عکس در فضای مجازی منتشر شده و پیش از این هم یکی از سایت‌های ورزشی از آن استفاده کرده بود. روزنامه‌ پیروزی هم امروز این عکس را کار کرد.

او در پاسخ به این سوال که هدف روزنامه‌ پیروزی از انتشار این عکس پیش از داربی چه بود، گفت: وقتی یک سری دوستان برای محرومیت دو بازیکن پرسپولیس تلاش می‌کنند و به این قضیه دامن می‌زنند، ما هم یک عکس را منتشر ‌کرده‌ایم. متاسفانه بعضی از دوستان با اقداماتی به دنبال محروم کردن صادقیان و مسلمان بودند. قصد متشنج شدن فضا پیش از داربی را نداشته‌ایم. اتفاقا جو زمانی متشنج می‌شود که باشگاه استقلال رسما بیانیه‌ای علیه پرسپولیس منتشر می‌کند و حتی در آن بیانیه داور احتمالی داربی هم از حملات آنها مصون نمی‌ماند. این کار بود که جو را متشنج کرد و باشگاه پرسپولیس هم مجبور شد به این بیانیه پاسخ دهد.

 روزنامه‌ "پیروزی" امروز در صفحه نخست خود عکسی از حنیف عمران‌زاده و سیدمهدی رحمتی را در حال کشیدن قلیان منتشر کرد. بازیکن استقلال هم در واکنش به این اتفاق از سردبیر این روزنامه‌ به دادسرای عالی فرهنگ و رسانه شکایت کرد.


ویدیو مرتبط :
جنجال لقب جدید آقای خاص و شکایت از روزنامه مارکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش عمران زاده به عکس منتشر شده بر روی جلد روزنامه پیروزی+عکس




اخبار ورزشی - عکس چاپ شده از من فتوشاپ است/ در حال غذا خوردن هستم نه قلیان کشیدن!

مدافع تیم فوتبال استقلال عکس منتشر شده بر روی جلد روزنامه پیروزی را فتوشاپ خواند و گفت: اقدام آنها غیرحرفه ای بود.

حنیف عمران زاده در گفتگو با  مهر با بیان این مطلب، افزود: از عکسی که بر روی جلد این روزنامه به چاپ رسیده بود بسیار خندیدم و هر کسی که آن را می بیند متوجه می شود که این عکس فتوشاپ است.

وی در ادامه افزود: حالت صورت من طوری است که هیچ وقت نمی توانم با این حالت قلیان بکشم. این عکس فتوشاپ شده است و کاملا نشان می دهد که در حال خوردن غذا هستم نه کشیدن قلیان.

عمران زاده در ادامه خاطرنشان کرد: تمام کسانی که از صبح امروز این عکس را دیده اند با من صحبت کرده و همه به جعلی بودن این عکس اعتراف کرده و کلی هم به حرکت غیرحرفه ای این روزنامه خندیده اند.

مدافع تیم استقلال در پایان خاطرنشان کرد: برخی از دوستان در آستانه دربی به دنبال این هستند تا با این حواشی، وضعیت استقلال را پرحاشیه جلوه بدهند و از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

اخبار,اخبارورزشی, قلیان  کشیدن فوتبالیست

اخبار ورزشی - مهر