اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صید هفتمین طلا توسط نصیری


دونده کشورمان مدال طلای بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن را به خود اختصاص داد.

ورزش سه/خبرگزاری مهر: دونده کشورمان مدال طلای بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن را به خود اختصاص داد.
 در ادامه رقابت‌های دو ومیدانی بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن، پیمان نصیری دونده دوی 1500 کشورمان در کلاس T20 با ثبت زمان 3 دقیقه و 58 ثانیه و 49 صدم ثانیه مدال طلای این رشته را بر گردن آویخت.

طلای نصیری هفتمین مدال طلای کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک لندن بود.

دونده طلایی ایران در مسابقات دوومیدانی پارالمپیک لندن ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت گفت: برای کسب مدال طلا به لندن آمده بودم.
 وی در ادامه افزود: برای کسب مدال طلای پارالمپیک به لندن آمده بودم و خدا را شکر می‌کنم که با دعای خیر مردم توانستم به این موفقیت دست یابم.

این دونده ایرانی با ابراز خرسندی از اینکه توانسته زحمات خانواده‌اش را جبران کند، افزود: بعد از دستیابی به مدال طلای پارالمپیک لندن به افتخار مردم ایران یک دور افتخار در ورزشگاه زدم.


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلا توسط پیمان نصیری در رشته دومیدانی ، دوی 1500 متر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصیری پنجمین مدال طلا را به ارمغان آورد


پیمان نصیری مدال طلای دوی ۱۵۰۰ بازی‌های پاراآسیایی اینچئون را از آن خود کرد.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی پیمان نصیری در ماده دوی 1500 متر مردان کلاس T20 با ثبت رکورد 4 دقیقه و 29 هزارم ثانیه علاوه بر شکستن رکورد بازی‌های پاراآسیایی به مدال طلا دست یافت.

طلای نصیری پنجمین طلای ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها بود.

دوندگان ژاپنی در این ماده دوم و سوم شدند. وی پس از قهرمانی با پرچم کشورمان دور افتخار زد.

نصیری: هدف بعدی‌ام موفقیت در مسابقات جهانی است

پیمان نصیری نماینده دوومیدانی کشورمان در ماده 1500 متر پس از کسب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها گفت: پیش‌بینی این مدال را کرده بودم و دلم می‌خواست حریفانم قوی‌تر باشند تا بتوانم رکورد بزنم.

نصیری در ادامه افزود: هدف بعدی من موفقیت در رقابت‌های جهانی 2015 قطر است که می‌توانم در آن ورودی پارالمپیک ریو را به دست بیاورم. امیدوارم که در آن رقابت‌ها رکورد بزنم.