اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوال آشنا از منتقدان: جایگزین مذاکره چیست؟



اخبار,اخبار سیاسی,مذاکرات ایران و 5+1

 

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: آنها که زمانی کشور را به گل نشانده‌اند بهتر است در مورد پاسخ‌های جدی به سوالاتی که در مورد عملکرد خودشان وجود دارد اهتمام کنند.

به گزارش ایسنا، حسام‌الدین آشنا در حاشیه‌ی نشست خبری رونمایی از شبکه‌ی مطالعات سیاست‌گذاری عمومی (شمس) و شبکه‌ی اتاق‌های فکر استانی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره‌ی اظهارات رئیس جمهور در خصوص موضوع همه‌پرسی که چندی پیش مطرح شد، گفت: اگر قانون اساسی را خوانده باشید می‌توانید دریافت کنید که بدون توجه به رای دو سوم نمایندگان مجلس نمی‌توانید چیزی را به رفراندوم بگذارید و وقتی از رفراندوم صحبت می‌شود موضوعش اختلاف نظر میان دولت و رئیس جمهور با مجلس نیست. بلکه وحدت نظر میان رئیس جمهور و مجلس و رهبری را مد نظر قرار دارد در جهت این که قانونی را به طور مستقیم از مردم سوال کنند.

وی درخصوص رویکرد دولت در قبال نقدها اظهار کرد: دولت خود را برای نقد‌های صریح و سنگین آماده کرده بخصوص با نگاهی که امروز از ریاست جمهوری دیده می‌شود که طی آن نقدهایی را که بتواند راه حل‌های جایگزین ارائه دهد، مورد استقبال قرار می‌دهد.

وی با بیان این که رئیس جمهور به صراحت میان منتقدین و تخریب‌گران تفکیک قائل می‌شود و از انتقاد کنندگان استقبال می‌کند، گفت: ایشان از تهمت زنندگان، افترا زنندگان و فحاشان تبری می‌جوید و این موضوع صریحی در بیانات رئیس جمهور است.

وی همچنین در پاسخ به کسانی که سیاست خارجی دولت را مورد هجمه قرار می‌دهند، گفت: دوستانی که به سیاست خارجی روحانی انتقاد دارند باید بتوانند راه حل جایگزین مذاکرات را ارائه دهند و اگر نمی‌توانند این کار را انجام دهند و در دوره‌ی خودشان راه حل جایگزین را امتحان کردند و کشور را به گل نشانده‌اند، بهتر است در مورد پاسخ‌های جدی به سوالاتی که در مورد عملکرد خودشان وجود دارد اهتمام کنند قبل از این که به عینک و کت و قدم زدن ایراد بگیرند.
اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
طنز (تکذیب شنود منتقدان دولت توسط حسام الدین آشنا )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با جایگزین ماوس آشنا شوید



گجت,Flow جایگزین موس,کاربردهای فلو

با جایگزین ماوس آشنا شوید: Flow، گجتی کوچک با دستورات حرکتی و صفحه لمسی
وب سایت های جذب سرمایه گهگاه پذیرای ایده های ناب و محصولات جالبی هستند که بعضا به موفقیت های بزرگی هم دست می یابند. Flow یکی از همان محصولات است که در وب سایت Indiegogo معرفی شده و می تواند آینده روشنی داشته باشد.
این گجت کوچک اندام مناسب لپ تاپ یا رایانه خانگی شما است که می تواند به صورت برنامه ریزی شده بسیاری از کارهای شما را به انجام برساند.

 

این محصول به وسیله بلوتوث به لپ تاپ یا رایانه خانگی شما متصل می شود و سپس می توانید از آن به جای ماوس خود استفاده کنید. فلو می تواند حرکات دست شما را حس کند و همچنین به وسیله صفحه لمسی به خوبی نقش ماوس را برای شما بازی کند. از طرفی این محصول دارای یک بدنه با قابلیت چرخندگی است که می تواند در اپلیکیشن های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.


به طور مثال با اپلیکیشن اسپاتیفای شما می توانید برای رفتن به موزیک بعدی، دست خود را در بالای فلو حرکت دهید و همچنین برای کاهش یا افزایش صدا، کف دست را به روی آن قرار داده و به سمت بالا سوق دهید.
در حال حاضر به گفته سازنده این محصول، بیش از ۳۰ اپلیکیشن با فلو سازگاری کامل دارد و در آینده نزدیک پشتیبانی از لپ تاپ و تلفن همراه هوشمند هم به آن اضافه خواهد شد.
منبع : digiato.com