اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

زمان برگزاری مذاكرات كارشناسی ایران و 1+5


مذاكرات كارشناسی ایران و ١+ ٥ در اولین روز از مذاكرات رسمی پنجمین دور مذاكرات بعد از ظهر امروز در هتل كوبورگ برگزار می شود.

خبرگزاری مهر: مذاكرات كارشناسی ایران و ١+ ٥ در اولین روز از مذاكرات رسمی پنجمین دور مذاكرات بعد از ظهر امروز در هتل كوبورگ برگزار می شود.

بر اساس این گزارش مذاكرات به ریاست حمید بعیدی نژاد و استفان كلمنت برگزار خواهد شد.

ایران و ١+٥ مصمم هستند در این دور از مذاكرات نگارش متن توافق نهایی را آغاز كنند.


ویدیو مرتبط :
موارد اختلاف در مذاكرات هسته ای ایران و ١+٥

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری دور جدید مذاكرات ایران و آژانس


یک رسانه خارجی به نقل از برخی منابع دیپلماتیک از آغاز دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در اواسط آگوست(اواخر مرداد ماه) خبر داد.

خبرگزاری مهر: یک رسانه خارجی به نقل از برخی منابع دیپلماتیک از آغاز دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در اواسط آگوست(اواخر مرداد ماه) خبر داد.

" رویترز" گزارش داد ، به گفته دیپلمات ها، دور بعدی مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی احتمالا در ماه آگوست خواهد بود.

 یک دیپلمات در وین گفت: با اینکه هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است، احتمالا مذاکرات بعدی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در نیمه ماه آگوست (25 مرداد) خواهد بود.

یک دیپلمات دیگر آزانس هم ضمن تایید این خبر گفت: ماه آگوست نشانه بدی برای مذاکرات نخواهد بود.

این دور مذاکره بلافاصله بعد از انتشار گزارش سه ماهه آژانس در شورای حکام درباره برنامه هسته ای ایران انجام خواهد شد.