سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: موتورسواری زنان در پاکستان


زنان شهر لاهور پاکستان روز یکشنبه به موتور سواری در خیابان مال رود این شهر پرداختند. بیش از 150 زن تحت حفاظت پلیس در این موتورسواری شرکت کردند تا ثابت کنند می‌توانند برای امور شخصی از این وسیله نقلیه استفاده کنند.

وبسایت فرادید: زنان شهر لاهور پاکستان روز یکشنبه به موتور سواری در خیابان مال رود این شهر پرداختند. بیش از 150 زن تحت حفاظت پلیس در این موتورسواری شرکت کردند تا ثابت کنند می‌توانند برای امور شخصی از این وسیله نقلیه استفاده کنند.

تصاویر/ موتورسواری زنان در پاکستان

تصاویر/ موتورسواری زنان در پاکستان

تصاویر/ موتورسواری زنان در پاکستان

تصاویر/ موتورسواری زنان در پاکستان


ویدیو مرتبط :
سوال شرعی درباره حکم موتورسواری زنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنان نینجا این بار در پاکستان +عکس


در حالی که شهر کراچی پاکستان هر از گاهی شاهد وقوع درگیری‌های خشونت بار است، مردم ترجیح می‌دهند برای حفاظت از همسر و فرزندانشان از محافظان زن استفاده کنند که همین امر سبب حضور پررنگ افسران زن در پلیس این کشور است.

خبرگزاری فارس: در حالی که شهر کراچی پاکستان هر از گاهی شاهد وقوع درگیری‌های خشونت بار است، مردم ترجیح می‌دهند برای حفاظت از همسر و فرزندانشان از محافظان زن استفاده کنند که همین امر سبب حضور پررنگ افسران زن در پلیس این کشور است.

 کراچی یکی از ناامن‌ترین شهرهای پاکستان است که هر روزه شاهد کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم در درگیری‌های قومی و فرقه‌‌ای است.

اما در عین حال، این شهر  قطب تجاری و  اقتصادی پاکستان محسوب می‌شود و تاجران و سرمایه داران زیادی در این شهر زندگی می‌کنند.

بنابراین تجار شهر کراچی برای حفظ امنیت خود و خانواده‌شان در این منطقه ناامن مبادرت به استخدام محافظان شخصی می‌کنند که مانورهای برگزار شده در این شهر مکان خوبی برای انتخاب محافظان است.

با این حال، مردم ترجیح می‌دهند برای حفاظت از همسر و فرزندانشان از محافظان زن استفاده کنند که همین امر سبب حضور پررنگ افسران پلیس زن در مانورها است.

در بخش ذیل می‌توانید گوشه‌هایی از مانور نیروهای پلیس که به‌تازگی در شهر کراچی پاکستان برگزار شده است را می بینید: